Volgers

zondag 20 december 2020

Reminder Challenge 29 ( december ) Carlin's Kaartenparadijs

 Het is weeral tijd voor de reminder van de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs met het thema :

WINTER + GEEN VIERKANTE KAART

WINTER + NOT A SQUARE CARD


Ik heb weer twee digi's van Beccy gebruikt : Baby Robin ( niet meer te verkrijgen ) en de Pine Forest die je tussen de freebies vind op Beccy's Blog. Een geschulpte mal  ( Joy ) gebruikt hiervoor, de lucht gemaakt met een blauw krijtje, de sneeuw met grijs en hierop wat glitterlijm. Achter de kaart een staandertje gemaakt, tekst is zelfgemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge 'Alles mag optie gebruik stansen 'bij Kerst/Christmas 


Willen jullie ook graag een leuke digiset van Beccy winnen doe dan mee met deze Challenge. Het kan nog tot eind deze maand.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,





8 opmerkingen:

  1. Mooi voorbeeldkaartje, Karin!
    Roodborstjes zijn altijd leuk, mooi ingekleurd!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Karin, ik zet de link gelijk in mijn blogbericht zodat ik niet vergeet mee te doen bij jullie.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, leuk hoe je de digi's gecombineerd hebt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer goed uit, heb nu ook mijn winterkaart geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, deze staat bij mij te pronken. Ik kreeg hem gisteren. Dank je wel Karin! Hij is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit roodborstje tikt niet tegen het raam maar staatvrolijk op je kaartje te pronken.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen