Volgers

maandag 1 februari 2021

Challenge 31 ( februari ) Carlin's Kaartenparadijs

 Een nieuwe maand een nieuwe Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs 

Carla heeft voor het volgende thema gekozen :

LIFT EEN KAART + GEBRUIK EEN ANDERE HOOFDKLEUR

BE INSPIRED BY A CARD + USE ANOTHER COLOUR

Ik ben eens in 'de oude doos ' gedoken om kaartjes te zoeken die ik zou kunnen liften.

Mijn keuze is gevallen op dit kaartje wat ik heb gemaakt in 2019 :


Het kaartje wat ik nu heb gemaakt :


Het lekkere taartje komt uit de Just Dessert set van Beccy's Place ; de vlaggenlijn uit het setje : Final Roll Call ; ik heb deze iets ingekort en de letters 'JARIG' erop gemaakt. Met dezelfde snijmal het paarse gedeelte erop wat eerst is ge-embossed. Nog een bloemetje erop als afwerking.

Zoals jullie zien was de hoofdkleur eerst roze en nu heb ik voor paars gekozen.

Willen jullie ook graag kans maken om een digiset van Beccy te winnen doe dan mee met deze Challenge !

Welkom aan mijn nieuwe volgertje Ina, leuk om ideetjes bij elkaar op te doen. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,




14 opmerkingen:

  1. Ook deze ziet er lekker uit, iets "gezonder" met al dat lekkere fruit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lift en leuke challenge!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn 2 heerlijke kaartjes.
    Leuk om ze samen op je blog te zien.
    Een mooie lift van oud naar nieuw.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan Karin.....twee dezelfde kaartjes en toch weer anders!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Karin. Mooi gelift. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karin both of your cards are gorgeous. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gelift, Karin
    Heel verschillend en toch hetzelfde
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kaarten, allebei met iets lekkers. Mooi gelift hoor!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je oude kaartje gelift Karin, weer een leuke frisse uitstraling heeft deze nu
    Weer een gave challenge...Ik ga proberen er ook een te liften ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een leuk verzonnen, deze challenge.
    Leuk om de oude kaart te zien en daarna te zien wat het is geworden.
    Het idee om een kaart van jezelf te liften vind ik heel leuk bedacht, ik ga weer meedoen deze keer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Two lovely cards Karin, you make them so well..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beide kaartjes zijn erg leuk Karin, leuke inspiratiekaarten voor de challenge.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blog.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen