Volgers

zondag 28 februari 2021

Verhuiskaartje

 Een nichtje van ons  is bezig om een huisje op te knappen om er binnenkort te gaan wonen.

Natuurlijk hoort daar een kaartje bij en die heb ik alvast gemaakt :


De vogelhuisjes komen van een freebie van Beccy 'Birdie Apartments' die kan je HIER vinden.

Zelf een tekst bij gemaakt; de huisjes ingekleurd, met chalk de witte delen wat bruinig gemaakt. DP met houtnerf erbij, met groen papier gewerkt, en een stukje touw door het label geregen. 

Zie ik toevallig dat er bij Knutsel en Kadootjes een Challenge begint met ' Een tag/label op je kaart of maak een Tagkaart ' Daar wil ik dit kaartje graag aan mee laten doen.

Ik zie dat ik een nieuw volgertje erbij heb, welkom Angelique. Zou je hieronder de naam van je blog willen plaatsen zodat ik jou ook kan volgen svp ? Ik kan het niet direct vinden.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

14 opmerkingen:

  1. Hi Karin this is a gorgeous new home card. Your niece will love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een gezellige kaart. Stoere combinatie van het hout en touw. Je volgt mij al Karin, https://mwlbyangelique.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk verhuiskaartje voor je nichtje.
    Mooi gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, van een kleine woning naar eentje met meerdere verdiepingen :-), moet je wel meer poetsen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Karin!
    Grappig dat je er een vogelhuisje op hebt gemaakt, leuk bedacht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee om een verhuiskaartje te maken met deze vogelhuisjes.
    De achtergrond past er mooi bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee wat leuk! Meteen al kunnen kinken bij ons van K&K. gaaf verhuiskaartje. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card, gorgeous colours and love the stamps used. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie verhuiskaartje Karin, je bent supersnel..bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vogelhuisjes vind ik altijd zo leuk voor verhuiskaartjes.
    Toepasselijk.
    Wat leuk om in deze tijd een huisje te kopen en dat op te knappen, dat houdt je van de straat zeg ik dan altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart met een tag erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje. Ook een leuk labeltje gebruikt!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen