Volgers

zaterdag 20 februari 2021

Reminder Carlin's Kaartenparadijs Challenge 31

 Ik heb voor jullie nog een kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs met het thema :

LIFT EEN KAART + GEBRUIK EEN ANDERE HOOFDKLEUR

BE INSPIRED BY A CARD + USE ANOTHER COLOUR


Een tweede keuze was snel gemaakt. Ik had voor onze jongste en zijn vrouw een kaartje gemaakt toen ze 10 jaar waren getrouwd , kijk maar :



Nog een paar weken en dan zijn ze 12,5 jaar getrouwd dus heb ik het bovenstaande kaartje gelift :


Zijn ze niet schattig dit duo varkentjes :) Ze komen uit het setje Doris and Daphne van Beccy's Place

Een vrolijk DP erachter, een paar hartjes en je herkent meteen dezelfde sketch van het voorgaande kaartje.

Doe snel mee, kies ergens een kaartje, maakt niet uit of het van internet komt of een zelfgemaakt, lift het en plaats beide kaartjes op het Challengeblog  Carlin's Kaartenparadijs . Het kan  nog tot 28 februari a.s. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes ,



9 opmerkingen:

  1. These are so adorable. Have a great day. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leuke is dat je dus voor hetzelfde paar een zelfde kaart hebt gemaakt als destijds.
    Deze vind ik ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk beide kaarten Karin
    En lachen dat je het kaartje voor hetzelfde paar hebt gelift!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gelifte kaart met leuke biggetjes. Prettig dat je dit terug aan dezelfde personen kunt geven.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin your cards are gorgeous I love them both. Have a good weekend. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Karin!
    Mooi gedaan met de verliefde varkentjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk! Ik ben vandaag begonnen aan een kaartje. Hij komt binnenkort op mijn blog en dus ook bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen