Volgers

dinsdag 25 mei 2021

Dora's Knutselhoekje - thema jonge dieren

 Vandaag zien jullie bij Dora op haar  BLOG  kaartjes met het thema jonge dieren.

Ik heb gekozen voor de ree met kalf, die je HIER kan vinden.


De digi ingekleurd met mijn Derwents; de dieren gemaskeerd om nog een achtergrondje met de krijtjes te maken. Gemat op kraft en op DP ( ik dacht van MD ) ; nog een paar takjes erop gestempeld, een bloem en nog een lijn erop gemaakt, tekst is gestempeld.

Kijk nog eens naar de kaarten die gemaakt zijn door de andere DT dames, altijd leuk om inspiratie op te doen bij elkaar.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



12 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Karin
    Mooi ingekleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Karin hoe je die lieve hertjes in je kaart verwerkt hebt.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je met de hertjes gemaakt. De bloem past er goed bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart net deze digi. Blijft ook zo mooi en lief. (Vind ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lief kaartje.
    Een hele leuke digi om er in te verwerken met mooie afwerking erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met de prachtige stempel die al net zo mooi ingekleurd is, het maskeren is zo perfect gedaan. Ook de verdere opmaak is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje, dieren blijven leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en lief kaartje, wat een schattige digi. Wat een mooi effect geeft het bokeh-effect en een leuke pinguïn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Karin en je hebt ook weer prachtig gekleurd.
    Ik reageer met mijn DT account, want op een of andere manier vond de robot me weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, hoop dat het voorjaar eens snel gaat beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen