Volgers

zaterdag 8 mei 2021

Zomaar wat kaartjes

 Met het DP wat Marfien een hele poos geleden me heeft gebracht heb ik weer wat kaartjes gemaakt.


Mijn snijmal met de vlinder erop gebruikt, ook het kleine bijbehorende vlindertje erbij. Tekstje erop en meer vind ik niet nodig met dit papier.


Bij dit papier heb ik een knipvel erbij gezocht wat er goed bij past. Hier ook een ronde snijmal erop in roze, bij de andere kaart was dit niet nodig; tekstje gestempeld en erop geplakt.

Met deze laatste kaartjes wil ik graag meedoen met de Challenge 'Alles mag 'bij Cute Card Thursday

Nu heb ik nog papier in die enveloppe met wereldkaarten erop, daar moet ik eens goed over nadenken wat ik daarmee moet.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

13 opmerkingen:

  1. Ze zijn alle vier geslaagd!
    De bovenste had ook gekund voor het KKT, heb het papier nog wel maar helemaal niet aan gedacht
    De wereldkaarten kunnen als je iemand een fijne vakantie wil wensen of "Oost, west: Thuis best"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, alle vier.
    De landkaarten kun je misschien ook gebruiken om "dromen achterna te reizen" of bij wereldgerechten, bij het behalen van een rijbewijs?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin all your cards are gorgeous. I love them all. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love all four cards. Great dies used. Have a great weekend. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie kaarten, in deze rozeckleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent lekker productief geweest.
    De kaartjes met de bloemen passen goed bij het voorjaar, maar vlinders doen het ook altijd goed.
    Ze zijn erg leuk.
    Jij maakt kaartjes voor de verkoop in de winkel van Marfien toch? Leuk hoor, deze zijn vast snel verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke serie kaarten Karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning cards Karin, beautiful all of them..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je mooi gedaan. Die cyclamen zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Karin,!
    Mooi gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie gezellige kaartjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten en mooie cyclamen!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes, je zag vandaag zeker alles door een roze bril wat deze kaarten heel vrolijk maken!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen