Volgers

donderdag 20 mei 2021

Reminder Challenge 34 ( mei ) Carlin's Kaartenparadijs en Marfien jarig

 Vandaag heb ik twee kaartjes voor jullie :

De reminder voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs met het thema :

BLOEMEN + HARTJES

FLOWERS + HEARTS


Hier heb ik twee digi's van Beccy gebruikt nl de Quilted Heart ( een freebie ) en de 'Painted Blooms'  

Deze laatste heb ik her en der in het hart 'geplakt' en het quiltpatroon 'weggeveegd ' ; ingekleurd en uitgeknipt; rustig grijs DP gebruikt en een strook rood geruit papier. Een bloemetje erop en een tekst, gemat op rood en alles op een witte kaart.

Willen jullie graag  kans maken om een digisetje van Beccy te winnen, doe dan mee met DEZE Challenge.

Dan nu kaartje nummer twee : voor de verjaardag van Marfien :


Hier heb ik een stempelsetje voor gebruikt : de losse bloemetjes om een rand te stempelen, de grote op een rechthoekige snijmal verwerkt. Nog een vlindertje erbij. 

Marianne, gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je de kaartjes allemaal goed vind die je in die andere enveloppes hebt gevonden. Heb je weer een beetje voorraad voor de verkoop :)

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en fleurige kaarten met het hart en de bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn 2 MOOIE kaartjes Karin, zowel het kaartje als reminder en het andere verjaardagskaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was wel een extra feestje om zoveel kaartjes - uit en weer in te pakken - :-) Ze staan al in het rek in de winkel. De verjaardagskaart staat thuis te pronken bij de rest van de verjaardagskaartjes, dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin your cards are gorgeous. I love them both. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Two beautiful cards Karin. Lovely colours. Aensha x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje is het! Ik weet niet of het me nog lukt, ik doe mijn best, want het is wel een leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartenvgeb je gemaakt Karin,
    Wat ben je toch knap met die digitale stempels, je plaatst zomaar even een andere digi in een digi, het resultaat vind ik erg mooi!
    Ook de kaart voor Marfien vind ik prachtig!
    Liefs en fijne dag Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn twee schitterende kaartjes!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaarten Karin!
    En duimen maar voor mooi terrasjesweer he, hoewel het er naar uit ziet da het nog een tijdje herfstweer blijft ;-(
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide zijn prachtige kaarten, ik bedacht een manier om ze te maken die een hoge concentratie vereist, zodat er geen verkeerd patroon is. Groeten uit Indonesië

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie reminder kaart voor de challenge. Knap gemaakt met de twee gecombineerde digi's. Ook de felicitatiekaart voor Marfien is mooi geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee schitterende kaarten!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Brilliant cards, & great designs with the amazing colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen