Volgers

donderdag 30 december 2021

2021 Een terugblik

 Weer bijna een jaar voorbij, voor ons bloggers een creatief jaar waar we mooie inspiratie bij elkaar hebben opgedaan.

Hier een selectie  van mijn kaartjes die ik zelf mooi  vind :


Een vrolijke kaart voor de verjaardag van onze jongste kleinzoon Levy ( 1)


Een kerstkaart met digi's van Beccy


voor de verjaardag van een van mijn schoondochters


Met de sneeuwpop van MD ( Marleen )


Voor de verjaardag van mijn kleinzoon Stijn ( 11)


Een verjaardagskaart met een digi van Sheepski Design.

Ik wens jullie allen een fijne, en rustige jaarwisseling. Niet teveel oliebollen eten ;) En niet teveel champagne drinken :)

Iedereen hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn kaartjes, dat doet een mens goed.

Groetjes en tot 1 januari, dan kom ik met een kaartje voor het nieuwe thema bij Carlin's Kaartenparadijs.

Karin.



9 opmerkingen:

  1. Mooie selectie heb je gemaakt Karin, chmapagn daar geef ik niet veel om maar die oliebollen o o jee ik eet ze alleen warm en mijn man bakt ze die zijn altijd zo lekker. met me zelf maar straf geven en in mijn hobbykamer blijven ;)
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kaarten laat je zien.
    Fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor een goed gezond en creatief 2022.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allemaal heel tof
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk zo'n jaaroverzicht met je mooiste kaartjes.
    Een hele fijne jaarwisseling voor jou en je familie.
    Komen er oliebollen op de tafel ?
    Dat is een typisch Hollandse traditie, niet voor België en ik lust dat eigenlijk zelfs niet.
    Fijne dagen maatje en tot volgend jaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi ovwrzicht van jouw mpoie kaarten, Karin
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic selection of cards Karin, you've definitely had a creative year! I hope you have a wonderful New Year's Eve and wish you and your family every happiness for 2022.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n terugblik op je mooie kaartjes en dat het nieuwe jaar maar weer net zo creatief zal zijn!
    Fijne jaarwisseling,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk overzicht van je mooiste kaarten Karin.
    Vooral de rood/zwarte kaart met de digi van Sheepski design vind ik erg mooi.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke selectie van je kaarten
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen