Volgers

woensdag 15 december 2021

En nog maar eentje

 Ik had me voorgenomen om geen kerstkaartjes meer te maken, maar kon het niet laten toen ik dit afdrukje met de pinguïns ( Sheepski Design ) in mijn mapje tegenkwam.


Dessinpapier van de Action;  een paar 'embellishments ' voor de Challenge bij Sheepski Design erbij gezocht : de snijmal van het sleetje (MD) uit de set met de sneeuwpoppen het klokje en de takjes ( MD) op het klokje nog een sneeuwvlokje geplakt , de snijmal met de tekst; de ronde snijmal ( een oudje van Joy ) en op de punten dots geplakt. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,

groetjes,

Karin

14 opmerkingen:

  1. Hi Karin this is a gorgeous Christmas card. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, Karin, ik krijg het meteen koud, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kerstkaarten verslaving Karin ?
    Ik heb er zelf ook al meer dan anders gemaakt en ik ben er nog niet helemaal door. Ik ben nog aan een bestelling bezig, dat komt er dan nog eens extra bij.
    Een leuke digi van de 3 pinguins.
    Een mooie kaart heb je hiermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en lieve digi, ik ben alweer met de ontwerpen voor komend jaar bezig, heb al verschillende schetsen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ja, soms moet je wel :-)
    dacht ook dat ik genoeg had, krijg je toch weer een kaartje van iemand die ik helemaal vergeten was . . .
    Leuke digi heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, herkenbaar, ik wilde ook geen Kerst kaartjes meer maken, maar ze blijven als vanzelf uit mijn vingers komen.
    Als je ook zo'n leuk plaatje tegenkomt, met deze leuke pinguïns, dan "moet" je daar wel een kaart mee maken natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd, Karin!
    Ik herken het ik heb dit jaar ook veel plezier met kerstkaarten maken, maar het gekke is dat ik dacht er voldoende te hebben dat ik er toch nog meer nodig heb....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt met de pinguïns Karin.
    Bij mij werkt kerstkaarten maken verslavend.
    Er is zoveel leuk dp en plaatjes, dus ik herken het zeker.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart met de pinguïns, ik snap dat je ze niet kon laten zitten. Ik maak zo graag kerstkaarten, ik vind verjaardagskaartjes veel moeilijker.
    lieve groetjes Angelique
    PS Dank je wel voor je prachtige kaart, heel mooi gedaan met het dp.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze pinguïns zijn ook té leuk om in de kast te laten liggen, mooi kaartje weer. Bij mij lag ook al zo'n leuk kaartje in de brievenbus, dank je wel,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kerstkaart met de schattige pinguïns.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk stel en leuk gecombineerd met het sleetje!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik dacht ook kerstkaartjes genoeg te hebben, en moest er nu toch nog bijmaken...
    Heel leuk met de pinguindigi.
    Dankjewel voor je grappige kerstkaartje dat ik mocht ontvangen.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely designed card. Merry Christmas to you and your loved ones. xx

    BeantwoordenVerwijderen