Volgers

woensdag 22 december 2021

Levy 1 jaar

 Vandaag wordt onze jongste kleinzoon, Levy ,  1 jaartje 

Dit is het kaartje wat ik voor onze klein manneke heb gemaakt :


Een geliefde kaartvorm om meerdere stempels op te zetten is de Z-fold kaart. Diverse digi's uit het 'Ellie-setje' van Beccy gebruikt. ( Setje staat niet meer in haar webshop ). DP met vrolijke kleurtjes, tekst dus ook, en de vlaggenlijn ook. 
De digi van het olifantje heb ik naast het cijfer 1 ( ook van Beccy Quilted Numbers ) geplaatst. Eigenlijk stond daar een ander diertje maar dat was niet naar mijn zin ;) Freubelen met digi's in Photoshop doe ik graag. 


Hier de kaart nog eens van een andere kant. Ander DP uit hetzelfde blokje en het olifantje kijkt naar de andere kant. Hierboven ballonnetjes. Tekst 'gefeliciteerd' zelf gemaakt. 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij KIC met de Challenge 'Alles Mag' mijn tweede inzending.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.


19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je kleinzoon, Karin.
    En wat een super leuke kaart heb je voor hem gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karin gefeliciteerd met je verjaardag van je kleinste kleinzoon.
    Ook al 1 jaar zeg, dat gaat nogal eens snel hé.
    Gelijk met mijn schoonmoeder jarig, zij wordt 83 vandaag.
    Een heel mooi kaartje heb je voor Levy gemaakt.
    Leuk model en mooi gedaan met de olifantjes, ook de felle kleurtjes gaat hij wel leuk vinden. Knap gemaakt.
    Geniet samen nog van deze mooie dag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a wonderful card. I love it. I bet your grandson did too. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met je kleinzoon, Karin
    Wat leuk dit vouwkaartje met mooie stempeltjes!
    Heel vrolijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je kleinzoon! Wat een geweldig leuke kaart heb je voor hem gemaakt met die vrolijke kleurtjes en de leuke olifantjes. Zo knap hoe je dat doet met photoshop. Ik had eerst geen goed papier om digi's op te printen en kon er dus ook niets mee, maar nu heb ik dat wel dus dan kan ik ook eens proberen of het werkt voor mij (ik gebruik alleen een tablet).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart Karin !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je kleinzoon. Je hebt een leuke kaart voor hem gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje zo kleurrijk zal hij heel mooi vinden gefeliciteerd met je kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke verjaardagskaart Karin.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje voor je kleinzoon! Een leuk modelletje! Ik had ook zoiets voor mijn kleindochter! Lekker vrolijk hoor! Gefeliciteerd en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon,wat een ontzettend vrolijk kaartje maakte je voor hem,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je kleinzoon en wat een vrolijke en zonnige kaart heb je voor hem gemaakt! Heel feestelijk en leuk dat blazende olifantje!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je kleinzoon, Karin.
    Wat een super leuke vrolijke kaart.
    Wens je fijne feestdagen, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kaart zal Levi geweldig gevonden hebben.
    Heel vrolijk dp wat voor een 1 jarige natuurrijk erg leuk is.
    En de olifantjes zijn heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje voor Levi, mocht hij hem zelf vasthouden of heeft moeders hem maar op de kast gezet?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    Dt kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen