Volgers

maandag 1 augustus 2022

Challenge 48 Carlin's Kaartenparadijs

 In de maand augustus gaan we bij Carlin's Kaartenparadijs vrolijk door met het zelfde thema als vorige maand nl. :

ALLES MAG

ANYTHING GOES

Dit is mijn kaartje : 


Deze leuke digi van Beccy zie je regelmatig voorbijkomen, het is uit de Slow Lane set 
De kaart was voor iemand die 70 jaar werd, al een poosje geleden. De teksten zijn zelf gemaakt. DP uit een uit blokje.

Wil je graag kans maken op een digiset van Beccy, doe dan mee met deze Challenge.
Let wel : Carla en ikzelf zijn in 'vakantiemodus' en reageren niet op iedere inzending deze maanden.
Niettemin bekijken wel wel alle inzendingen :)

Met dit kaartje wil ik nog eens meedoen met de Challenge 'vervoermiddel' bij KIC ; mijn tweede inzending.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,





11 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje met deze grappige schildpad, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met die leuke toffe schildpad, Karin!
    Heel erg bedankt voor je prachtige felicitatiekaart, leuk met die paarden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha, we worden wat langzamer . . . leuk idee voor een kroonjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart, die digi is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees net dat je vandaag jarig bent, hartelijk gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, ja, kan natuurlijk ook een andere Karin zijn.
      Hmmm, nu zijn er 3 reacties van mij weg die ik eerder wel zag staan.... en de schildpad is niet eens een tovenaar, of misschien stiekem toch? Haha!

      Verwijderen
  6. Hm, mijn vorige reactie is opeens verdwenen...
    Je hebt een superleuke kaart gemaakt met de leuke digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je hier Karin, grappige digi is dit ook. En origineel met de eigen teksten.
    Nog een fijne avond.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lang geleden won ik bij jullie deze digi's.
    Deze èn de kippetjes van mijn laatste bericht op mijn blog.
    Ze zijn zo leuk, die schildpad kan je voor veel kaartjes en doeleinde gebruiken.
    Ik vind deze blauwe variant heel leuk en wat mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Karin,

    Wat een super leuke kaart! Bedankt voor je bijdrage aan de KIC Challenge!

    Creatieve Groetjes,
    Kim (DT KIC)

    BeantwoordenVerwijderen