Volgers

vrijdag 5 augustus 2022

Hortensia

 Een hortensia is een prachtige bloem, maar zelden zie je ze in het blauw. Ik heb er hier eentje in het blauw :


De hortensia is een digi van Beccy, en die heb ik in een pot gezet ( ook van Beccy, een freebie )
Blauw DP erachter, het gestippelde papier met een randmal gesneden; een vlindertje erop en nog een tekst ( zelfgemaakt ) Gemat op een groene kaart.

Hebben jullie ook problemen met Blogger, als je reageert op een post van iemand dat je die niet ziet verschijnen? Of je krijgt melding in je mail dat er iemand heeft gereageerd op je post en op je blog zie je die niet. Hoop dat het vlug wordt opgelost. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


10 opmerkingen:

  1. Prachtig.
    Net als in het echt.
    Mijn vriendin van 89 heeft een hele mooie blauwe hortensia in haar tuintje staan.
    Iedereen heeft problemen met Blogger!! Ik krijg ook veel meldingen via de mail en nog niet de helft op mijn blog, stimme Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart met de hortensia, Karin.
    Ik krijg zelfs geen meldingen meer in de mail. Alleen nog maar via blogger, geen idee dus of alles wel binnen komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart met een prachtig gekleurde digi. Het dp heb je er mooi bij gezocht (heb ik ook nig een restje van).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met deze mooie hortensia. In het blogger dashboard kun je bij reacties kijken en dan staat er ook een kopje spam bij... daar verdwijnen heel veel reacties die je niet ziet dan kun je ze handmatig publiceren. Blijft soms een vervelrnd font die blogger. Succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hortensia's altijd mooi.
    Je kan er ook vele kanten mee uit en passen bij vele gelegenheden.
    Heel mooi gedaan met hem in een vaasje te zetten.
    Een heel mooi kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een hele leuke kaart Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous colours and brilliant design. Loving this... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Karin
    Mooi deze ingekleurde Hortensia
    Mijn oma deed altijd roestige spijker in de grond bij de paarsachrige hortensia en dan kleurde de bloem blauw
    Ja blogger us niet grappig, ik heb diverse spam berichten op mijn dashboard
    Maar goed het is niet anders,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je hier Karin, met de hortensia in de pot zo ingekleurd. Sinds Blogger zo vreemd is gaan doen, kijk ik altijd ook in mijn spamlijst en haal daar regelmatig reacties uit om zelf op mijn blog te moeten plaatsen. Maar het is wat het is...
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen