Volgers

zaterdag 27 augustus 2022

Dolfijnen

 Ik heb een paar weken geleden een paar stempels gekocht bij Dora, en als extraatje kreeg ik deze prachtige stempel met dolfijnen erop. 


Ik heb ze gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt. Bijpassend dp met water erbij gezocht, ( heel oud blokje ), dan gespeeld met een paar snijmalletjes, eentje als een soort net, en een takje als een soort koraal. Nog een visje wat los op het stempeltje zat, en nog een anker uit een andere set. Tekststempel erop, gemat op kraft en op een witte kaart.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Bingo Challenge bij KIC : ik heb gekozen voor 
Blauw - wit - kraft.

Leuk om jullie reacties te lezen alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


12 opmerkingen:

  1. Erg leuk en creatief kaartje, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met deze dolfijnen, ben benieuwd naar je andere stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de dolfijnen Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je met die leuke dolfijnen gemaakt Karin. Gave stansen heb je erbij gebruikt, ik vind hem heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart met mooie dolfijnen. Maar goed dat ze weg van het net zwemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en mooi gekleurd ook. En je hebt weer een hele stapel aan Marfien voor de winkel gegeven zag ik. Wat lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met die dolfijnen Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met dolfijnen Karin
    Mooi gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart heb je gemaakt Karin, prachtige achtergrond ook met dit DP. Fijn geheel geworden met de dolfijnen.
    Mooie zondag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Karin, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen