Volgers

dinsdag 20 juni 2023

Carlin's Kaartenparadijs, Challenge 59 juni

 We zijn alweer toe aan de reminder voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs met het thema :

HOUT + BLOEMEN

WOOD + FLOWERS


Dit is oud DP van SU ( dacht ik ) wat aan weerszijden te gebruiken is; dat heb ik dus gedaan, de ene kant is die bladeren, de andere kant met een houtnerf. De digi is de 'Lovely Lily' , een mooie bloem om te gebruiken voor condoleancekaartjes. Tekst is zelfgemaakt, alles gemat op kraftpapier.

Willen jullie graag kans maken op een digisetje van Beccy, doe dan mee met deze Challenge. Het kan nog tot eind deze maand.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,





11 opmerkingen:

  1. Mooie reminder kaartje Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt met al die blaadjes op de achtergrond.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik alweer zo'n leuke kaart.
    Ik kom bijna niet aan knutselen toe, teveel werken, of op de camping of te warm.
    Maar ik heb ideeën, dus wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie condoleance heb je gemaakt Karin met deze stempel! En je vorige kaart heb ik helemaal gemist! Prachtige kaart is dat ook, gaaf DP heb je gebruikt. Ziet er ook mooi uit!
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie condoleance kaart Karin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie condoleance kaart. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart is het! Ik kreeg er een van jou met hetzelfde papier. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemooie condoleancekaart, Karin
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje met dit DP van SU, de bloem past er mooi bij

    BeantwoordenVerwijderen