Volgers

dinsdag 6 juni 2023

Knutsel en Kadootjes 10 jaar

 Tussen de verhuizing van mijn moeder  door, en nu nog het leegruimen van het appartement, toch nog tijd gevonden om een kaartje te maken. Het is in etappes gebeurd, nu net de laatste afwerking gedaan :


De vakjes - slimline mal erbij gepakt, een mooie mal om restjes DP te verwerken, en het resultaat is prachtig vind ik zelf. Een stempelsetje met cupcakes, ik was geïnspireerd door de banner bij Knutsel en Kadootjes . Dat challengeblog bestaat 10 jaar, dus de '10' staat daarvoor. Nog een zelfgemaakte tekst erop en een stempel voor de felicitatie.

Dames van K & K gefeliciteerd en doe er nog vele jaren bij !

Trouwens vanmiddag had ik een workshop samen met een paar vriendinnen, een van de kaartjes die ik heb gemaakt zien jullie een andere keer. Dus genoeg gefreubeld vandaag :)

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


10 opmerkingen:

  1. Wat knap dat je met al deze druktes toch een prachtige vakjes kaart hebt gemaakt met deze mooie mal.
    Ik twijfel nog steeds of ik deze ook zal aanschaffen. Wat je zegt je kan veel restjes papier ermee verwerken en restjes hebben we genoeg.
    Groetjes, Els

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een feestelijke kaart, leuk! Succes met alle drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is je kaartje geworden Karin, met deze vakjesmal. Feestelijk en veel op te zien ook. Succes met de verdere bezigheden, maar ook dit is maar tijdelijk... 😉
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So adorable!❤️your card the image is coloured beautifully and love the layout of your card x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig vakkenkaartje, Karin
    Mooi vrolijk!
    Succes met overhuizen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd!! Krijg gelijk trek in een lekker gebakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow...Wat een prachtige kaart! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel Karin! Wat heb je een mooie kaart gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen