Volgers

maandag 12 juni 2023

Voor een man met hobby.....

 Voor sommige mannen is een race-auto een hobby, en laat ik daar nog een kaartje voor hebben staan in mijn mapje 'nog te plaatsen' :


Wat is er leuker dan met een sport-auto racen door eigen land :) De auto is uit een digiset van Beccy de 'Cruisin ' set ( een oudje ) Dit DP met de landkaart heb ik ooit gekregen van Marfien, het kaartje was dus ook gemaakt voor de kringloop. Ik dacht hoe moet ik dit nu hierop maken, dus met een cirkelmal en een ovale ( voor de tekst ) gewerkt, teruggeplaatst met een iets grotere cirkel in lichtblauw erachter, de tekst erop gestempeld en met een fineliner een randje erop getekend. 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij 2 sisters on the blog thema mannenkaart met hobby;
en bij CRAFT thema masculine.

Niets is frustrerender dan niet bij je hobbyspullen te kunnen en toch even tijd hebben om te freubelen..... alles staat in kratten, tassen en dozen omdat de kast waar alles in stond eruit moest en vervangen door een andere kast.....

Nog een paar daagjes geduld dan kan alles weer op zijn plaats :)

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


17 opmerkingen:

  1. Leuke stoere mannenkaart Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bedacht en een erg leuk kaartje, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is het! En ik wil je ook bedanken voor de mooie kaart die we kregen van jou! Zo attent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart laat je hier zien Nancy, top gedaan hoor!
    Ik snap jouw frustratie hoor want bij kan ik ook nooit ergens bij omdat ik gewoon teveel spullen heb en alles ook in bakken aan het doen ben om ruimte te maken voor een kastenwand. Helaas kan ik weinig weggooien dus drama…🙈🤷‍♀️
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A brilliant card. Thanks for joining us this week at CRAFT Challenge. Kerry (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt dus wel een hele leuke mannenkaart kunnen maken al staat alles in kratten en dozen. Maar vervelend is het natuurlijk wel, maar je krijgt er iets moois voor terug.
    Succes met je nieuwe kast Karin.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helemaal geslaagd dit kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Karin
    Leuk zoals de auto hebt verwerkt
    Inderdaad frustrerend als je zin in knutselen hebt en kje kunt er niet bij, maar binnenkort is het opgelost las ik, succes met inruimen!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi opgelost, met het blauwe randje eronder, nu valt het beter op.
    Oh, grr..... herkenbaar hoor, dat je niet je gang kan gaan met freubelen. Maar straks alles wel weer mooi nieuw en opgeruimd (en zal je ook in het begin dingen kwijt zijn, net als ik, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A great card
    Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge.
    Good luck Ginny DT for CRAFT Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je dit kaartje nog op voorraad had.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kaart., altijd handig om een kaartje achter de hand te hebben.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk met die auto !!!
    En Nederland op de achtergrond !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart, mooi gedaan met de grotere blauwe cirkel. Balen dat je nergens bij kan op dit moment maar dat komt wel weer goed.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen