Volgers

maandag 6 januari 2014

Ellie Set - Kleindochter 6 jaar !

Vandaag is er weer een nieuwe digiset te verkrijgen bij Beccy's Place
De Ellie Set

Dat zijn toch schattige olifantjes, vinden jullie dat toch ook ?
Ik heb er dit kaartje mee gemaakt voor mijn kleindochter Marit, die op 2 januari 6 jaar is geworden :

Hier nog een paar close-upjes van dit kaartje :


Ik kan jullie wel vertellen dat Marit heel blij was met dit kaartje, haar mama vond het ook heel mooi.

Kijk ook nog eens bij Beccy naar de andere prachtige kaarten gemaakt door de overige DT-leden.

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartje. Ik vind het altijd leuk om die te lezen.
Groetjes,
Karin

7 opmerkingen:

  1. O Karin dit is echt een fantastisch mooi kaartje.
    Best te geloven dat Marit hier heel blij mee was.
    Weer een supermooie en lieve digi set van Beccy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief kaartje Karin
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattig kaartje,Karin. Die digi is ook wel erg leuk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er mooi uit, wat een prachtige mallen heb je gebruikt, en de frisse kleurtjes maken het kaartje helemaal af

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je kleindochter Karin en wat een supermooi kaartje heb je voor haar gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen