Volgers

dinsdag 14 januari 2014

Stempelwerk


Ergens op een blog, ik weet niet meer bij wie, zag ik stempelwerk in een patroon op een kaartje. Dit heb ik ook eens uitgeprobeerd op deze condoleancekaartjes.  Verder heel simpel afgewerkt met een tekstje, meer moet dat niet zijn voor zo'n kaartje vind ik.
Het is niet echt super, maar ik dacht ik laat het toch even zien.

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorige kaartje. Ik vind het super om het te lezen.
Ook eventuele opmerkingen zijn altijd welkom, zo kunnen we van elkaar leren.

Groetjes,
Karin.

7 opmerkingen:

  1. Nee Karin dat zijn deze soort kaartjes nooit super
    eenvoudig maar het heb wel wat daar gaat het om
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan en het idee om zo te stempelen vind ik super.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Karin, het is heel mooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je condoleance kaartjes zien er mooi uit Karin.
    Prachtig stempelwerk.
    Hopen dat je ze niet te snel nodig hebt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Karin. Mooie stempels.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaarten, Karin. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello gentle lady, thanks for your vote and what a wonderful display of stamping.xxx

    BeantwoordenVerwijderen