Volgers

dinsdag 28 januari 2014

Shades of Blue


Bij Paper Makeup Stamps is er deze week een Challenge ' Shades of Blue ' . Nu zullen jullie denken waar is dat (digi) stempeltje : het vlindertje bovenop de vlinderstans is een stempeltje, zelfs in 3d erop verwerkt.
Dit ideetje kwam zomaar in me op, eh voila ! Een kaartje ! Zonder tekst want die kan je ook wel eens nodig hebben. Of indien nodig kan ik er nog eentje erop plakken.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje, altijd leuk om die te lezen.

Groetjes,
Karin

7 opmerkingen:

  1. De digi viel me toch op hoor Karin.
    Je kaartje is heel mooi gemaakt.
    Handig om er nog geen tekst op te zetten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, Karin.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely shades of blue Karin, so love that butterfly. hope you are ok..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje en wat gezellig dat je meedoet bij de challenge van pms bedankt.
    Om even terug te komen op je reactie bij mijn kaartje, het valt idd niet altijd mee om iedere week weer een kaartje te maken met een thema, het blijft een uitdaging.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for your cold weather, it has cooled me down a little already as we are in for another scorcher today...have yu put your name down for my new candy.xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous creation! Love all the shades of blue, and your beautiful butterfly! Thanks for joining us at Digi Makeover!
    <3 Emily L.-DT

    BeantwoordenVerwijderen