Volgers

maandag 20 januari 2014

This old House

Vandaag komt er weer een nieuwe set met digi's uit bij Beccy . De 'Old House Set ' 



Hele leuke huisjes en teksten om creaties mee te maken. Ik heb het rijtje huizen bewerkt en er een shaped card  mee gemaakt. Wat vinden jullie ervan ?  Het is ingekleurd met Derwent. Kijk ook eens bij Beccy naar de voorbeeldkaartjes van de andere DT-leden, prachtige kaartjes zijn het.

Voor de rest van de week zal ik niet veel tijd hebben om te freubelen. Ik ben wedstrijdsecretaris van onze atletiekvereniging en we hebben a.s. zaterdag de jaarlijkse cross. Dus druk met voorbereidingen :)




Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartjes, altijd leuk om die te lezen.
Groetjes,
Karin.

6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart. Prachtig gemaakt. Leuke stempel en prachtige ingekleurd

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Karin, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is nog eens een origineel kaartje Karin, ik vind het zeer geslaagd.
    Suc6 met de voorbereidingen van de cross

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt wel heel leuk deze huisjes.
    Niet eenvoudig om er iets mee te maken, denk ik dan, maar jou kaart is zeker geslaagd Karin.
    Je hebt er weer iets moois van gemaakt.
    Drukke dagen voor je, succes ermee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So love this set and will use it to the fullest, great job here Karin.xx

    BeantwoordenVerwijderen