Volgers

woensdag 25 november 2020

KKT - goud met warm geel

 De laatste woensdag van de maand is het KKT dag bij Martina

Deze keer zijn de kleuren : Goud en Warm geel aan de beurt 


Ik heb er een kerstkaartje mee gemaakt :


Een kerst-embossingmal gebruikt; met een goudkleurig Te Gek Krijtje over de embossing lichtjes gestreken; met goudkleurige stickers de tekst gemaakt; op alle figuurtjes een goudkleurig stickertje geplakt en rondom nog een lijntje met stickers.

Willen jullie graag zien wat anderen met deze kleurencombinatie hebben gemaakt, kijk dan bij Martina wie er allemaal meedoen : KLIK HIER

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Kijken jullie ook eens bij Carlin's Kaartenparadijs , daar is nog tot eind deze maand een leuke KerstChallenge !

groetjes,

Karin.

28 opmerkingen:

  1. mooie kerstkaart in deze bijzondere KKT-kleurencombinatie Karin!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke embossingfolder is dat Karin. Heel mooie kaart heb je gemaakt in deze lastige kleurencombinatie.
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je slim opgelost, Karin!
    Met die gouden tekst op mooie gele embosachtergrond!
    Prachtig resultaat!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart Karin!! Mooi met die embossing.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi is jouw kerstkaartje in deze kleurencombinatie Karin, leuk gedaan met die embossing...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het gouden krijtje geeft een mooi glanslaagje aan je kaart, gaaf kerstkaartje,,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Karin....leuk gedaan met de embossingmal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Carin,

    Fijne kerstkaart - mooi detail vind ik de kleine gouden pareltjes er op...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel hebben er moeite gehad met deze uitdaging.
    Maar als ik hier zo bij jou lees lijkt het alsof jij de kaart zo uit je mouw geschud hebt.
    Ik vind het héél erg mooi🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie embossingmal heb je gebruikt, prachtig resultaat.
    Ik heb me meteen bij je volgers aangeloten, Ik kom zeker nog een keertje langs. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje met subtiele details.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hij is helemaal niet raar, die kerstkaart in het geel, kan helemaal !
    geslaagd kaartje dus
    helemaal leuk dat je er (weer) bij bent deze maand !
    op naar de volgende uitdaging (?)
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig met die embossing. Kerst brengt licht in donkere dagen. Jouw kaart doet dat ook!
    Ik ben wel mezelf vergeten in het lijstje te zetten, kom je nog even langs bij mij? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi stijlvol kerstkaartje! Gaaf hoe je met het krijt de embossing nog meer diepte hebt gegeven en het gouden randje maakt het helemaal af. Mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooiste die geemboste achtergrond!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi kaartje, ook een leuk idee met de embossing werken! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een geslaagd kaartje hoor en fijn afgewerkt met,de,plakpateltjes !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie folder heb je hier gebruikt, mooi bewerkt met de krijtjes. vrolijk kaartje met zoveel kerstballen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk gedaan met de krijtjes en leuke embossing folder heb je gebruikt. Mooi resultaat.
    Ik ben vergeten mezelf op te geven, maar heb toch mijn creaties op mijn Blog gezet.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah, dat heb je heel mooi gedaan! Die kleine gouden details vind ik zo fijntjes!
    Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah wat mooi fijntjes is je kaart geworden. Prachtig om met goudkleurige krijtjes te werken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi, lekker zonnig kleurtje! Leuke embossing folder!

    BeantwoordenVerwijderen