Volgers

vrijdag 20 november 2020

Reminder Challenge 28 Carlin's Kaartenparadijs ( november )

 Vandaag heb ik voor jullie nog een inspiratiekaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

met als thema :

  KERST + STERRENMAL

CHRISTMAS+ CUTTING DIE WITH STARS


Deze is gemaakt met het lieve koekmannetje uit de digiset Sugar and Spice van Beccy's Place.

Ik heb sterren in diverse groottes erop gemaakt, hierbij ook nog gebruikt gemaakt van de set Gingerbread waar ik de koekjes uit heb gehaald. Aan de zijkant een open sterrenmal waar je een kijkje hebt op de binnenkant van de kaart. Tekstje zelfgemaakt; DP uit een oud blokje.


Hier zie je de kaart als die open staat.



En hier de binnenkant waar ik mijn tekst kan schrijven op een grote ster.

Willen jullie ook graag zo'n leuk setje winnen van Beccy , doe dan mee met deze Challenge.

Het kan nog tot eind november.

Groetjes,



10 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit sterkaartje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Karin this is a gorgeous Christmas card. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable card Karin, really like the colours. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk koekenmannetje tussen de sterren!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Karin.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook leuk, de koekjes lust ik wel :-). De kaart uit je vorige post is inmiddels verkocht

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie inspiratiekaart voor de challenge. Wat een goed idee om de voorkant net iets korter te maken voor de sterrenrand. Het koekenmannetje is wel heel schattig.
    Mooie roze kerstkaart en zo leuk dat ie al verkocht is.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeeldkaart! Ik zal de mijne nog linken, wist niet of dat mocht als je ook al gastdesigner bent...

    BeantwoordenVerwijderen