Volgers

donderdag 12 november 2020

Kleine kaartjes

 Donderdag = 52 Weeks to Christmas dag.

Deze keer heb ik een set kaartjes om te laten zien. Mijn man moest voor een vereniging kerstpakketten bestellen, en ik zei ' moeten daar kaartjes bij ? ' 'Goed idee' was zijn antwoord. Even op de brochure gekeken hoe de pakketten eruit zagen en iets in die trant gemaakt. ' zwart /kraft/ goudkleurig.


De kaartjes zijn 10x10 cm, op het kraft gestempeld ( stempeltjes Action ) een tekststempel in de midden, uitgestanst met een ronde mal, daarachter nog een zwart rondje. Overal kleine goudkleurige stickertjes erop geplakt in kerstsfeer. 

Maar dit seriewerk is niets voor mij 35 keer hetzelfde :) een beetje saai, ik maak liever iedere keer een ander kaartje.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

26 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes leuk idee voor bij de kerstpakketten in de zelfde stijl
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie zo!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie serie kerstkaartjes voor bij de kerstpakketten.
    En ja, zo'n heel stel dezelfde kaartjes maken is wel saaier dan elke keer wat anders maken. Zo ervaar ik dat ook. Maar voor een keer prima om te doen en het zal vast gewaardeerd worden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een karwei, 35 dezelfde kaartjes ! Maar je hebt het prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....wat heb je dat leuk gedaan Karin....het is een prachtige serie geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are really beautiful cards. I do know what you mean, I don't like making the same card more than once. Have a great day. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt. Heel leuk om bij de kerstpakketten te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie serie, een craft en zwart is een mooie combinatie. Seriewerk is ook mijn ding niet. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien is dat bandwerk wat saai voor jou maar zo'n mooi kaartje aan een pakje geeft dat toch iets extra hoor!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee ik snap dat je dat een beetje saai vindt, wij zijn liever steeds op een andere manier creatief bezig toch? Maar uiteindelijk heb je er een mooie serie van gemaakt Karin.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Karin they are gorgeous. I know what you mean about batch makes. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een klus om zoveel kaartjes te maken maar ze zijn wel erg leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele serie mooie kaartjes Karin , productie werk :-)
    Gezellig dat je er bij bent in week 46 , tot volgende X
    Groetjes Epie DT52WTC.......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw dat zijn er veel, maar ik vind ze prachtig hoor!! Boffen ze maar weer dat jij ze met een kaartje verblijd :)
    Groetjes. Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief dat je bijpassende kaartjes bij de pakketten voor je man maakte. Ze zijn heel mooi, Karin!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk deze kaartjes voor bij de kerstpakketten te doen Karin
    Mooi gecombineerd met dat zwart-kraft en goud
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaartjes Karin!
    Ik snap jou heel goed, dat productiewerk is ook niet zo aan mij besteedt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn heel leuk, en zo oefen je ook weer eens in het stempelen :-)
    Het geeft toch wel voldoening, Marc mag trots zijn op jouw

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartjes zien er heel tof uit, dat maakt het kerstpakket nog feestelijker!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een ontzettend leuke kaartjes, maar ik kan me indenken dat 35 wel een beetje veel is. Houd ik eigenlijk ook niet zo van...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is een behoorlijke klus! Kan me voorstellen dat je nu wel weer toe bent aan iets anders, maar ze zijn wel superleuk! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superleuke reeks, maar ik kan me voorstellen dat 35 keer hetzelfde kaartje maken iets te veel van het goede is, maar toch wel erg leuk voor de ontvangers
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Daar heb je wel wat werk aan gehad.
    Ze zijn prachtig geworden Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een grote reeks kaartjes ! En helemaal leuk zo in dit kleine formaat. Bedankt voor je tip over jullie challenge ! Ik heb intussen gelinkt ;) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen