Volgers

donderdag 5 november 2020

Nog een baby creatie

 Ik blijf nog even in de baby sfeer want ik heb een poosje geleden nog een oud babyflesje gepimpt en nog niet laten zien aan jullie.


Het figuurtje is een mal van Den Dennis, de squirl. Een poosje geleden zag ik dit snijmalletje bij Boekenvoordeel en dacht daar kan ik wel iets mee :) In de kleuren petrol en paars gemaakt; met bijpassend kleur DP erachter; onderaan een randmal, rond de flessenhals een stukje taartkant, op het deksel ook en afgewerkt met een stukje touw zowel bovenaan als de onderrand.


Hier de andere kant van de fles waar ik de quiltletters op heb gemaakt, gestempeld op bijpassend DP; geplakt op wit geruit DP.

Altijd leuk om als extra kadootje te geven bij kraamvisite met geld of een bon erin.

En dit figuurtje zal je nog wel eens meer tegenkomen, ik vond het leuk om hiermee te werken.

Bij Girlz Creative Crafts is er een Challenge met als thema : lint,touw,kant waar ik aan mee wil doen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

11 opmerkingen:

  1. Hi Karin this is gorgeous. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig opgepimpt Karin!
    Inderdaad altijd handig een kadootje achter de hand te hebben!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifully decorated bottle and love the cute squirrel
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke fles is dit, super om zo een cadeautje te kunnen verpakken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi, zo anders!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat mooi
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen