Volgers

woensdag 3 januari 2024

Beccy - French Fries

Voor het nieuwe jaar mocht ik een paar maanden geleden voor Beccy's Place aan de slag met een nieuw setje wat jullie al kunnen zien in haar webshop.

Met de French Fries set heb ik dit kaartje gemaakt :


De beker waar de frietjes in zitten heb ik 'gepaperpierced' met hetzelfde dessinpapier als op het kaartje; de frietjes ingekleurd met mijn Derwents. De tekst heb ik zelfgemaakt; een voorbeeld hiervan vond ik op internet, althans iets in deze trant maar met bijvoorbeeld biertjes of zo.
Dan nog de tekst 'gefeliciteerd' in de lengte ernaast getypt.

Eens iets anders, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,





14 opmerkingen:

  1. Erg leuk Karin met een gave tekst…top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige kaart. Tof gedaan met die frietjes.
    Very nice card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke, originele kaart. Je hebt de frietjes heel mooi ingekleurd, dat lijkt mij nog best lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke orginele kaart Karin
    Dat ziet er lekker uit
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat leuk deze kaart en die tekst heb je ontzettend leuk aangepast! Past zo goed bij de frietjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card. Happy New Year. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha, zo'n leuke kaart, veel mensen hebben er al naar gekeken en een man wilde hem kopen voor zijn schoonmoeder maar dat mocht niet van zijn vrouw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Creative and so much beauty in this design, love seeing what you make xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd deze kaart, Karin
    Mooi gekleurde frietjes en leuk met die beker, die tekst vind ik ook zo grapppig en de reactie van Marfien is helemaal leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmm lekker, leuk dat je de beker hebt gepaperpieced!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahaha, nou ik vind het altijd jammer als de bodem weer bereikt is van zo'n heerlijk zakje friet! Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave leuke frietjes kaart. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende tekst bij Beccy's frietjes! Hele leuke kaart Karin.

    Graag wil ik je nog bedanken voor de prachtige verjaardagskaart die ik ontvangen heb!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen