Volgers

zaterdag 13 januari 2024

Floating techniek

 Ik zag een leuke lift voorbijkomen bij de Lift Challenge nl. maak een kaartje met de Floating techniek.

Aangezien ik dat eens had gedaan, toen Nancy hier bij mij thuis een workshop gaf, was dit niet zo moeilijk :


Op een stukje vellum reepjes DP  geplakt, klein stukje van elkaar,  met een grote ster-mal uitgestanst; dit verhoogd opgeplakt; het sneeuwpopje ( heel oudje van de A... ) twee keer gestanst, het hoedje in blauw op de witte sneeuwpop, ook de oogjes en de knoopjes;  dit ook verhoogd opgeplakt.  Winter is van een MD mal; een stukje 'sneeuw' gemaakt en als voltooiing een paar sneeuwvlokjes .

Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen met de Challenge Moodboard thema Blue - Winter bij KIC

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin


17 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk om het in een stervorm te doen! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Grappig, ik had net zoiets in mijn hoofd, ook met sneeuwpoppen, een ster en ijsblauw papier, maar denk dat ik er niet aan toe kom. Je hebt een mooie combinatie van stansen en papier gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leuk geworden met dit DP, we worden nog sterren in deze techniek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lift laat je zien en met mooi papier gemaakt…top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met deze techniek Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh een ster is ook heel mooi met deze techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en ik zeg net nog dat ik niet weet wat de floating techniek is maar na een aantal kaartjes denk ik het te snappen, Een figuur in een aantal stroken weergeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super lovely designed card and loving the colours you have used, just beautiful xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Origineel om het met een ster te doen, mooi geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Karin, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi die ster en de leuke sneeuwpop, echt een heel leuke winterse kaart! Dank je wel voor je deelname aan de Liftchallenge, Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel lief winters kaartje! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen