Volgers

woensdag 31 januari 2024

KKT donkerblauw en celeste

 Vandaag is het KKT dag bij Martina ; iets wat ze al jaren doet. Soms doe ik mee, als ik tijd heb en iets kan vinden in de aangegeven kleuren.

Deze keer waren de kleuren niet gemakkelijk nl. donkerblauw en celeste. Wat dat laatste is, ik had er nog nooit van gehoord. Maar blijkbaar is het een kleur uit het wielerwereldje van een bepaald merk racefietsen. Jongste zoon werkt bij een bedrijf wat onderdelen verkoopt van heel veel bekende racefiets-merken, maar dit merk toevallig niet. 

het moodboard wat bij deze KKT hoort :


En hier is mijn kaartje, natuurlijk horen daar fietsen op met iets wat op de aangegeven kleur trekt :


Ook heb ik een kleur stempelinkt in iets van mintblauw, het DP in verloop van diverse kleuren blauw vind je de kleur ook in. Op donkerblauw ( eigenlijk meer frans-blauw ) gemat en de stroken en stippen ook in dezelfde kleur.

Kijk eens bij Martina, daar zie je nog veel meer kaartjes die in de KKT kleuren zijn gemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Iets met een F op je kaartje ' bij Knutsel en Kadootjes ; de F van Fiets

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.




22 opmerkingen:

  1. een hele leuke gave kaart Karin....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart, gaaf dat je de fietsen erop hebt verwerkt!
    En bedankt voor je deelname aan onze F-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    Leuk dat er weer zoveel deelnemers zijn vandaag, gezellig weer al die creaties in de KKT-kleurtjes vandaag!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel super bedacht zo!! Om er van deze wielrennerskleur juist een wielrennersfiets te maken. Tof!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk dat je de fiets van het moodboard hebt laten terugkomen! Helemaal leuk! Dank je wel dat je ook meedoet met de F van Fiets bij onze challenge van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart.
    Past meteen ook bij het kleurenplaatje, met die fietsjes erop.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, toevallig dat jij ook fietsen op je kaart hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met die fietsen !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje met die fietsen! Heel leuk gedaan om daar ook een fietskaartje van te maken! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om ook fietsen toe te voegen aan je kaart, Karin. Past goed bij het moodboard!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk met de fietsen in de gevraagde kleur!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor de KKT. Echt super
    Creatieve Groetjes Claudia
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kaart voor een fietser. Ik vind die kleur Celeste erg mooi bij donkerblauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart en wat leuk dat je ook fietsen op de kaart gemaakt hebt. Mooi zo. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die is leuk geworden ! mooi gemaakt
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik denk dat velen de kleur niet kenden 😊 ik ook niet! Maar het is een mooie combinatie! Mooi kaartje maakte je ermee voor het KKT! Leuk met de fietsjes erop. Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Karin,
    Grappig dat jij je hebt laten inspireren door het fietsverhaal. Leuke kaart maakte je er mee!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een toffe kaart voor een fietser
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel toepasselijke mooie kaart maakte je Karin, Lieve Groet Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk idee om fietsen op je kaart te verwerken, als verwijzing naar die fietsploeg met deze celeste-kleuren.
    Fijn weekend straks
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tof dat je ook voor een fiets koos. Tof kaartje 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Karin, ik heb zeker gereageerd woensdag. Wat raar dat mijn reactie er niet bij staat. Het is en heel leuk kaart en ook helemaal goed voor K&K. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen