Volgers

zondag 21 januari 2024

Beterschap

 Mijn zwager moet volgende week geopereerd, twee nieuwe heupen, dus alvast maar een kaartje voor hem gemaakt :). En ja, de twee heupen worden tegelijkertijd geplaatst, dat hoor je niet vaak maar het was hoognodig. 


Ik hoop voor hem dat hij een knappere verpleegster aan zijn bed ziet ;) Ook al is het maar voor 1 dag.
Geen idee waar deze digi vandaan komt, die stond al lang op mijn computer. DP uit de oude doos, de tekst meerdere keren gestempeld in diverse kleuren.
De sketch is van Cheerful Sketches

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin


16 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart. Toppie!!
    I love this card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Karin.
    Wat een leuke digi.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik hoop dat je zwager nu nog wel durft... een geweldig leuke kaart, mooi gekleurd!
    Dat wordt een flinke operatie, heel veel sterkte voor hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, ik hoop dat de verpleegster er wat vriendelijker uitziet! Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige kaart, Karin
    Je zwager moest vast lachen
    2 heupen tegelijk is niet mis
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, al jaagt deze verpleegkundige hem vast de stuipen op het lijf ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een griezel haha maar leuk gedaan, wel humor voor je zwager.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n verpleegkundige maakt dat je meteen na de narcose opstaat en wegrent Karin hihi, ik hoop voor hem dat hij een vriendelijker persoon treft. Je hebt haar wel mooi ingekleurd en op een leuke kaart geplaatst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als zij op je afkomt word je spontaan beter !!!
    Super leuk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart met de grappige verpleegster. Als ik haar ontmoet loop ik weg ze heeft een veel te grote spuit vast brrrr. Fijne week, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof kaartje, en dat komt vast goed met die heupen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh jee, nee dat hoor je eigenlijk nooit dat dat tegelijk gebeurt. Wel handig eigenlijk met revalideren. Zit je er niet twee keer zolang mee. Hij kan vast wel om het kaartje lachen denk ik! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehhh daar zou je bang van worden. Maar misschien is ze wel heel lief, wie weet. Hoop op een goed herstel, 2 tegelijk is inderdaad een zeldzaamheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allebei de heupen tegelijk, daar heb ik nog nooit van gehoord. Op zich wel fijn, ben je er met 1x revalideren van af. Al zal jouw leuke kaart ook wel helpen (als de zusters daar er net zo uit zien).
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 Nieuwe heupen in 1x, sjonge..... dat hoor je inderdaad (bijna) nooit.
    Dit lijkt mij inderdaad niet echt een verpleegkundige die je aan je bed wilt hebben haha, maar wat een leuke digi zeg. 😂
    De beterschap vaak gestempeld en op deze manier een stukje dp gemaakt vind ik heel leuk verzonnen.
    Bedankt dat je meedoet met de challege van Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen