Volgers

donderdag 4 april 2019

40 jaar een paar

Een poosje geleden kreeg ik van Martha een pakketje toegestuurd om een kaartje te maken.
Gelukkig dat ze op haar blog een voorbeeld had gezet want ik snapte eerst de kaartvorm niet.

Ik heb er zelf een 'draai' aan gegeven en ander papier erbij gezocht om een kaart te maken voor mijn schoonzusje en man die binnenkort 40 jaar getrouwd zijn :

Dit is de voorkant, de namen op het DP gestempeld; een plaatje wat ik ergens op internet heb gevonden ingekleurd;

de binnenkant : op de vierkantjes zelfgemaakte teksten gemat, ook een bloem en glaasjes met fles.

Hier nog een foto van de binnenkant;
En de achterkant waar ik een tekst op kan schrijven. Het geheel wordt dichtgebonden met een lintje

Martha nog bedankt voor dit leuke kadootje. Het was een uitdaging om dit kaartje te maken.

Welcome to my newest follower Kathy !

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.
 
 




12 opmerkingen:

  1. Ik kreeg zo'n kaart voor mijn verjaardag, leuk is hij hè!
    Jij hebt er ook een lieve, vrolijke kaart van gemaakt vind ik.
    Dat plaatje, hihi, kijk ze zitten dan, het verliefde paar😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, maar het lijkt mij een heel moeilijk model om te maken.
    Wel speciaal en dat koop je niet zomaar in de winkel.
    Een tof plaatje en heel leuk scrappapier heb je erbij gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karin,
    Graag gegeven he!
    Ben blij dat je eruit bent gekomen!
    Jouw versie is superleuk met een mooie bestemming!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk toch dit model? Martha had hem mij ook toegestuurd en ik vond het erg leuk om te maken. Jouw versie is ook heel leuk Karin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat toevallig,inderdaad hetzelfde model Karin!
    Deze heb je ook erg mooi gemaakt zeg!
    Fijne avond alvast en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en een leuk modelletje is het ook !
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart heb je voor het 40-jarig bruidspaar gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je voor je schoonzus en man gemaakt, heel mooi model. Ik ga hem deze maand ook nog maken, heb al een ideetje in m'n hoofd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is ene heel mooi kaartje geworden voor deze gelegenheid. Het model is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Karin. Mooie kleurencombinatie en wat een gaaf model!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat lijkt me inderdaad een pittig kaartje om te maken, wat heb jij er een ontzettend mooi exemplaar van gemaakt! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card and image and love the pop-up insert-congrats to you sister and BIL
    carol x

    BeantwoordenVerwijderen