Volgers

maandag 1 april 2019

Challenge 9 bij Carlin's Kaartenparadijs

Een nieuwe maand en nieuwe kansen om een leuke digi te winnen van Beccy met een leuke Challenge bij

In de maand april hebben we als thema :

Vogel + foto-inspiratie
Bird + photo-inspiration

Er is genoeg te zien op dit plaatje : fruit, vlinders, bloemen, potterie, dus zo moeilijk hoeft het niet te zijn.

Hier is mijn kaartje :

De zonnebloemen komen uit de Thinking of you set ;
het mandje met appels uit : Apple butter set ;
en het vogeltje uit : Birdsong set.

Het was weer even plak en knipwerk in Photoshop, altijd leuk om te doen zo'n collage maken.Daarna geprint en ingekleurd met Derwents. Een bijpassend DP gevonden, gemat op lichtgeel en een vlindertje op het kaartje.

Op het Challengeblog zie je ook een mooie inspiratiekaart van Carla .

Maak een kaartje met dit thema, je kan het HIER inzenden tot 30 april a.s.

Hier nog een paar fotootjes van mijn paasversieringen :




groetjes,


7 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin,
    Leuk voorbeeldkaartje!
    Je paasdecoratie is mooi gemaakt zeg, gezellig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk voorbeeldkaartje met de mix aan digital stamps van Beccy.
    Wat ziet er je paasversiering gezellig uit.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, best weer even een challenge waar ik over na moet gaan denken, maar wel weer heel erg leuk.
    Jullie verzinnen echt steeds leuke challenges vind ik.
    Je inspiratie kaart heeft mijn hoofd aan het denken gezet, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben weer een originele challenge bedacht Karin en jouw inspiratiekaart is mooi geworden. Gezellige paasversiering heb je thuis gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nieuwe challenge en mooie voorbeeldkaart maakte je. Mooie collage maakte je op de computer, handig als je zoiets kan. Gezellig in huis met de paasversieringen.
    Ik heb geen problemen gehad met het stempelvel van de Hema maar ik heb er nog maar 1x mee gestempeld en heb ook geen andere van hen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap dat je dat photoshopt! Daar had ik nou gen idee van dat dat kan. Je kaart is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the card and table decoration
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen