Volgers

donderdag 11 april 2019

Starburst kaart

Momenteel is heel blogland aan de Starburstkaartjes dankzij een Challenge bij De Egel

Een leuk patroon, ik heb het ooit al eens eerder gemaakt, maar het is een gepuzzel om het goed te doen.
Zie hier mijn versie ervan :

Het is een kaartje voor mijn jongste zoon, die dit jaar 35 wordt. Voor een van de punten heb ik zelf een patroontje gemaakt met het cijfer 35 erop, daarna ingekleurd met de Te Gekke Krijtjes.
Een tekst erop gestempeld en ook nog een digi van Bugaboo erop voor hun Challenge Anything Goes
 Het bakkertje is ingekleurd met Derwent potloden.
Op alle punten en rondom met een grijze stift een stippellijn gezet.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
PS Kijk ook eens op Carlin's Kaartenparadijs voor een maandelijkse Challenge !

groetjes,
Karin.
 

14 opmerkingen:

  1. Volgens mij een heel gepuzzel om zo'n kaart te maken, maar wel een heel leuk effect.
    Toen ik dat bakkertje zag, wist ik al meteen voor wie deze kaart was.
    Heel geslaagd.
    Een toffe kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Van harte met je zoon!
    Mooi dit sunburstkaartje, mooie kleuren bij elkaar !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a stunning card I love the design. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt, vooral je "eigen ontwerp" van het DP vind ik heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi geworden! Leuk zijn leeftijd in de cirkel en op het papier! Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, deze is knap gemaakt.
    Erg vrolijk.
    Wat leuk dat je 1 van de punten zelf maakte, met de 35 erop.
    Zal vast een glimlach gebracht hebben, deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Karin, je hebt het gepuzzel tot een goed einde gebracht hoor, toppie! Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke sunburst-kaart maakte je voor je zoon. Gaaf om papier te maken met 35 erop. Ook je aerobics-kip is heel leuk geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card and love the sunburst background of papers
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge !
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuk sunburst kaart. Mooie combinatie van stroken, vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen