Volgers

zondag 21 april 2019

Carla Jarig !

Vandaag, 1e Paasdag  is Carla van het knutselateljeeke jarig.
En daar hoort een toepasselijk kaartje bij :

De tekening van de koe vond ik ergens op internet. In de vlag haar naam geplaatst en al zoekend naar bijpassend papier dacht ik we zullen er eens een Milkakoetje van maken :)
Papier uit een oud blokje ( Wibra ? ) een bloem erop, zelfgemaakte tekst. De tekening ingekleurd met Derwents, daarna uitgeknipt.

Carla ik hoop dat je het kaartje al hebt ontvangen, ik wens jou en je familie een fijne verjaardag !
Geniet ervan.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.
PS : jullie kunnen nog tot 30 april meedoen met de Challenge :
Vogel + inspiratiefoto
bij Carlin's Kaartenparadijs. 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en toepasselijke kaart heb je voor Carla gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, lijkt op de Milka koe, grappig kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit mooie, leuke kaartje heb ik goed op tijd ontvangen.
    Leuk bedacht met het vele paars om er een Milka koe van te maken.
    Die hebben we nog niet in onze stal.
    Bedankt Karin, ik ben er heel blij mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi Karin
    Wat een leuk felicitatiekaartje voor Carla
    Daar zal ze blij van worden!
    Fijne paasdagen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke felicitatie-kaart voor Carla heb je gemaakt Karin. Leuke vrolijke kleuren en die koe is top. Hier wordt toch iedereen blij van :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrolijke kaart voor Carla, leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really cute fun card Karin love the Milka cow lol
    carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende zeer toepasselijke kaart heb je voor Carla gemaakt Karin; echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Delightful and so pretty, thanks for commenting while I am away. We are having a lovely time away and it was nice to just have a play now and again to relax while having an extremely busy days...hugs..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zowel mooi, leuk en grappig is deze Milka Koe! Knap gemaakt.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart met de Milka-koe, die gaat Carla leuk gevonden hebben. Mooie voorbeeldkaart voor jullie blog, lieve kleuren samen. Ik zag net je berichtje en ik kan als het goed is volgende week dinsdag. Morgen ben ik hele dag naar bruiloft waar we ook blijven slapen dus ik zal je zaterdag een mailtje sturen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super kaartje met de Milka koe!
    Erg grappig.
    Heel leuk gedaan Karin!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen