Volgers

maandag 1 juli 2019

Challenge 12 ( juli ) bij Carlin's Kaartenparadijs

Tjonge het is weeral 1 jaar geleden dat ik samen met Carla van het Knutselateljeeke een nieuw Challengeblog heb opgestart :

Carlin's Kaartenparadijs

Daar hebben we een sponsor voor gevonden die iedere maand een voucher beschikbaar stelt om digi's in haar webshop te kopen nl. :



Als thema voor de maand juli hebben we iets makkelijks gekozen nl:

ALLES MAG
 ( zonder extra's )
( just ) ANYTHING GOES

 Ik heb volgend kaartje hiervoor gemaakt :

Een niet al te makkelijk modelletje, nu ja een makkelijk thema daar hoort toch iets moeilijks bij of niet soms ? :)

Ik had dit ergens op pinterest tegengekomen. Met partial die-cutting waarvan je HIER een video op You Tube kan zien, heb ik van een labelstans het bovenste deel gebruikt om de kaart te sluiten.
Op de voorkant zie je een vlinder, gestempelde tekst en als je de kaart opendoet zie je dit :

Hier heb ik twee digisets van Beccy in elkaar gemixt met Photoshop :
de melkkan uit de Farm Fresh set; aangezien die niet los erop staat hier ook een truc ermee uitgehaald om een volledige kan te maken, de laarzen weggepoetst :)
Daar een boeket bloemen in gezet uit de Wild Rose Set;
het geheel ingekleurd met mijn Derwents; een bloementoef op het kaartje en dezelfde rand erop als op de voorkant van het kaartje.

Dus doe allen mee, en zoals je kan lezen op Carlin's Kaartenparadijs is er niet alleen een prijsje te winnen maar ook een verrassing voor de Top 3 van de maand !


Ik ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,





7 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin
    Mooie bijzondere kaart heb je gemaakt!
    Ik doe vast weer mee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Karin.
    En ja, een boek per dag dat red ik op mijn vrije dagen wel. Op mijn werkdagen niet, helaas ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart heeft een leuk modelletje.
    De binnenkant een mooie verrassing van een mooi gephotoshopte digi.
    't Zou ook mooi op ons erf staan.
    Erg leuk gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, wat een leuk model.
    Hele mooie kaart vind ik dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg! Eng model en helemaal leuk voor de challenge als voorbeeld. Dit moet lukken, zullen wel veel deelnemers komen, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan Karin...en ik ga zeker ook meedoen
    Je kaartje is weer prachtig heel leuk modelletje en zo gaaf die samengestelde stempel...ook met photoshop ben jij ook lekker handig

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie eerste blogverjaardag!!
    Een leuk maar ook bewerkelijke kaartmodel. Je kaart ziet er vrolijk uit met al doe bloemetjes!!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen