Volgers

woensdag 17 juli 2019

Stijn 9 jaar !

Vandaag is onze kleinzoon jarig. 9 jaar wordt hij. Twee jaar geleden was hij een grote fan van Pokemonfiguurtjes, nu is het Minecraft.
Ik heb gezocht naar kleurplaten hiervan, en eerlijk gezegd vond ik de Pokemon leuker als deze figuren, alles zo hoekig.

In ieder geval een paar gevonden en gebruikt om een kaartje voor hem te maken. :

Een speciaal kaartmodelletje gemaakt, het rondje is om het kaartje dicht te houden;

Hier zie je als die open is : drie Minecraft kleurplaten erin; zelfgemaakte tekst en een grote 9 geprint.
Het groene papier aan de zijkanten is ge-embossed.
Veel groen erop gebruikt want dat is zijn lievelingskleur :)

Ik ben benieuwd naar zijn reactie, al weet hij dat er ieder jaar een zelfgemaakte kaart komt van oma met iets speciaal voor hem.

Ook ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden, ik lees graag jullie reacties.

Groetjes,
Karin.

 




12 opmerkingen:

  1. Wat leuk, hij zal het vast geweldig vinden!! Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon en een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartje voor Stijn, het hoekige vind ik wel leuk, lijkt op lego en playmobil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn felicitaties aan Stijn voor zijn verjaardag.
    Een mooie leeftijd.
    Een mooie vouwkaart waar je veel op kwijt kan en met al zijn favorietjes erop vind hij die zeker super cool.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Karin
    Van harte met je kleinzoon Stijn, altijd leuk om een toepasselijke kaart te maken!
    Ik weet zeker dat hij er blij mee zal zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja die periode hebben mijn kinderen ook eens gehad, het was niks anders dan Minecraft... voor jou misschien iets minder leuk om te doen, maar je kaartje zal heel zeker super gewaardeerd worden. Mooi gedaan in zijn lievelingskleur. Gefeliciteerd! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je kleinzoon! Hij vind je kaart vast prachtig, erg leuk gedaan! Pokémon fase hebben de dames hier ook gehad, Minecraft slaan ze blijkbaar over, haha, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat vindt hij natuurlijk super! Leuk dat je een kaart maakt in zijn lievelingskleur! En dan met Minecraft..(ik ken het niet) Gefelicteerd met Stijn! Je bent vast een trotse oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het heel knap, helemaal omdat je eigenlijk de mindcraft figuurtjes niet zo leuk vind.
    Je hebt er een hele persoonlijke kaart van gemaakt vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, met zijn favoriete minecraft figuren, heb je voor je jarige kleinzoon gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supertof zo'n gepersonaliseerde kaart ! Gefeliciteerd met je kleinzoon !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie persoonlijke kaart.
    Nog proficiat met je kleinzoon!
    Kinderen hebben elk jaar wel een andere held of heldin. Ik moet ook altijd goed opletten:)
    Je hebt deze Minecrafters mooi op de kaart verwerkt.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen