Volgers

dinsdag 23 juli 2019

Painted Bloom set dl 2

Vandaag iets heel anders  met de Poppies uit de Painted Bloom Set van Beccy.


Hier weer een rustige achtergrond, deze keer in het lila, een vierkant erop gemat met bloemen, daar een zelfgemaakte tekst op met de Hectagon mal, een lintje erboven, een vlinder erop en de Poppies deze keer ingekleurd en uitgeknipt met een fijn randje, verhoogd opgeplakt.

Hier het kleurenschem van de bloemen :



Ik ben benieuwd naar jullie reacties ! Zo zie je hoeveel mogelijkheden je hebt met digistamps.
Morgen de laatste van deze opdracht.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Alles Mag' bij Mijn Hobbyhonk

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,


12 opmerkingen:

  1. Ook deze kaart met de poppies ziet er erg leuk uit.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Ook deze bloemenkaart vind ik weer prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin your card is gorgeous I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie fleurige kaart Karin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaart. Prachtig !!
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje maar sinds ik de loopgraven van de eerste wereldoorlog bezocht heb (te midden van een veld Poppies) roepen deze bloemen toch speciale gevoelens bij mij op.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Karin!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, gezellig die vlinder erbij!

    BeantwoordenVerwijderen