Volgers

zaterdag 1 februari 2020

Challenge 19 ( februari ) bij Carlin's Kaartenparadijs

Deze maand hebben we weer een leuk thema voor jullie in petto bij het Challengeblog
Carlin's Kaartenparadijs nl :

CIJFERS + LETTERS
NUMBERS + LETTERS

Ik heb volgend kaartje als eerste inspiratie voor deze Challenge gemaakt :

De digi op het kaartje is uit de Christmas Cottage set van Beccy . Een kaartje om een jong koppeltje veel geluk te wensen in hun nieuwe woning. De kerstkrans heb ik verwijderd en het huisnummer in de plaats gezet. De tekst heb ik zelf gemaakt.

Willen jullie ook graag een leuk digisetje van Beccy winnen, doe dan mee met deze Challenge !

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,

15 opmerkingen:

  1. Hi Karin your card is stunning I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaart voor de nieuwe challenge.
    Ga kijken of ik mee kan doen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Leuke challenge.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verhuiskaart!!
    Een fijn weekend.
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge weer en je hebt een mooie kaart gemaakt ter inspiratie Karin. Heel origineel deze verhuiskaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart heb je gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het altijd zo creatief om iets te gebruiken "anders dan anders"
    Ik dit geval een kerst digi, die je veranderde in een nieuwe woning digi!
    Knap bedacht en een leuke kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Karin! Fijne zondag, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Karin
    Superleuk gemaakt dit kaartje voor de nieuwe challenge!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart Karin, dankjewel voor de inspiratie, ik ben me nog aan het bedenken wat ik ga maken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje voor de nieuwe challenge. Knap om van de kerststempel er eentje te maken voor een verhuis.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! En geen moeilijke challenge! Jouw kaartje is prachtig. Inderdaad leuk voor een verhuiskaart.

    BeantwoordenVerwijderen