Volgers

dinsdag 18 februari 2020

Kerstkaartje

Deze week eens op een andere dag een kerstkaartje want donderdag komt er iets anders op mijn blog.

Ergens op Pinterest had ik een kaartje gezien waar je deels een mal uitstanst en dan gespiegeld ertegen legt. Zo heb ik die sterren gemaakt. Errond nog een fijn randje geplakt zodat de sterren beter uitkomen. Het plaatje met de auto had ik nog geprint liggen. Gelukkig wel want de printer heeft het begeven dus dat wordt voorlopig even stempelen, of in mijn voorraad geprinte digi's zoeken.
Tekstje is ook zelf gemaakt.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge embossing bij Kerst-Mix

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

En kijk ook eens bij Carlin's Kaartenparadijs ; daar is een Challenge cijfers + letters waar je nog tot eind deze maand aan mee kan doen.

groetjes,
Karin

15 opmerkingen:

  1. Mooi kaart Karin leuk ontwerp.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Karin this is a wonderful card. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kerstkaart heb je gemaakt Karin, apart zo met de sterren.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd !
    Dat autootje, top !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer eens wat anders; een kerstauto, volgens mij gaat het toch beter met rendieren, die kunnen ook vliegen :-)
    je hebt vast nog wel een stapeltje digi's liggen . . .
    (maar wel lastig)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Mooi met die auto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Karin
    Leuk dit kerstkaartje en leuk zoals je de sterren hebt uitgestansd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan, die sterren!
    Ik vind het een mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk met de "halve" sterren, balen dat je printer het niet meer doet, jij bent altijd zo actief bezig met stempeltjes zelf samenstellen en uitprinten. Aan de andere kant, wellicht weer een uitdaging om je fysieke stempels uit de kast te halen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, ben ook mijn al eerder geprinte digi's van kleur aan het voorzien zonde om ze te laten liggen. Wel vervelend dat je printer het niet meer doet.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook weer een leuk uitgewerkt kaartje!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is prachtig Karin! Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week!

    BeantwoordenVerwijderen