Volgers

woensdag 5 februari 2020

Little Donkey set - Beccy 2

Vandaag zie je een heel ander kaartje wat ik heb gemaakt met de Little Donkey set van Beccy :

Een zomers kaartje waar ik het ezeltje met dekentje een hoedje heb opgezet, dit komt uit de Hats off Set ook van Beccy. De digi ingekleurd, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt op een woestijn-tafereeltje wat ik heb gemaakt met de Te-Gekke-Krijtjes. De cactus komt van internet, en is ook ingekleurd met mijn Derwents. De tekst is zelfgemaakt. Het geheel gemat op een bruin kaartje.

Hier zie je welke potloden en kleuren van de Krijtjes ik heb gebruikt :



Zo zie je hoe je kunt spelen met digistempels. Ik vind het eigenlijk leuker als met  gewone stempels werken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge ' Alles mag ' bij
Anma Creatief Facebook

Een derde kaartje zie je een andere keer.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op het kaartje wat ik gisteren had geplaatst. Mijn schoonzus vond het ook heel mooi. Ik had er nog een tag in gedaan met een uitnodiging om eens te gaan lunchen samen , dat is eens wat anders dan een bosje bloemen als kadootje.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,

18 opmerkingen:

  1. Adorable card, love the scene you created for the cute image.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Ah ik vind het ezeltje toch zo leuk en je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk het ezeltje! Prachtig kaartje Karin! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je met deze ezelset gemaakt. Mooie achtergrond en erg leuk zoals jij altijd speelt met het combineren van diverse digistempels 🤩 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor de zonnige groetjes, hier is het nog bewolkt dus die komen als geroepen :-) leuke kaart Karin en mooi gekleurd, die krijtjes moet ik ook weer eens gaan gebruiken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke zomer groetjes, mooi het ezeltje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd , de zonnige groetjes.
    Hier schijnt het zonnetje volop.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke Mexicaanse kaart!! Je groetjes hebben geholpen hoor, hier schijnt er een lekker zonnetje :)
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMGoodness, Karin, this is ADORABLE! I love the cute little donkey and gorgeous desert landscape!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op deze kaart heeft het ezeltje alle aandacht alleen.
    Wat een mooie achtergrond, die krijtjes zijn leuk, mijn moeder heeft ze ook, hoop dat ik ze binnenkort weer erna kan gebruiken.
    En leuke vrolijk kaartje met goeie bijpassende tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! EN die achtergrond heb je heel mooi gemaakt met de te gekke krijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die is leuk!
    Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I have this cute donkey and abouto print it up..lovely card.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart met die lieve donkey.
    Leuk met zijn hoedje op en een mooi bijpassend achtergrondje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk deze kaart!
    Bedankt voor je opmerking, ik had het nog niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Karin. Je creatie van hieronder waar je ook een leuke afdruk van de ezel op hebt gezet is prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen