Volgers

woensdag 12 februari 2020

met pensioen

Voor een collega van me die met pensioen gaat heb ik dit kaartje gemaakt.
Hij was docent techniek, en natuurlijk moet dat tot uiting komen op het kaartje :

Op het strookje heb ik gereedschap gestempeld ( setje Action ) De tekst is zelfgemaakt; een tekening van een hamer van internet en daarmee gespeeld tot ik de letter P had.
Onderaan het stenen muurtje komt van dezelfde stempelset.

De sketch is van Cheerful Sketches

Binnenkort nog meer kaartjes voor kennissen die met pensioen gaan, tja dat heb je in onze leeftijdscategorie :) Zelf gaan wij deze zomer stoppen met werken.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin

17 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin
    leuke kaart zeg!
    Wat heb je die tekst leuk bewerkt met die hamer!
    Woow jullie zijn dus aan het aftellen, daar gaat een nieuwe tijd beginnen...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht Karin, vooral de hamer als letter P
    Super!
    Lekker dat je zelf ook gaat stoppen, wij genieten al 4 jaar samen, echt heerlijk hoor!
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend zoals je de hamer bewerkt hebt, wat ben jij toch handig in dit soort dingen. Een erg leuke, persoonlijke kaart. Bedankt voor de verjaardagskaart die je me stuurde, een dag eerder of later maakt allemaal niks uit, ze blijven toch nog weken in mijn keuken hangen zodat ik er elke keer even naar kan kijken 😁 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem schitterend, vooral die hamer, nu hij met pensioen gaat hoeft hij ook niet meer met die hamer te slaan (kan ook niet meer met deze) Uitnodiging al ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin this is a wonderful card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart geworden en heel toepasselijk. Dat geeft net een persoonlijk tintje aan de kaart. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, en geniaal hoe je de hamer bewerkt hebt. Ik ben wel benieuw naar het set van de gereedschap stempels van de Action, heb je die pas gekocht?
    En ik kan je zeggen er gaat een wereld voor je open wanneer de pensioen tijd aan breekt wij genieten sinds april vorig jaar met volle teugen nog niet 1 dag verveeld.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf hoe je de P van de hamer hebt gemaakt!! Een mooi en persoonlijke kaart!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit kaartje ziet er heel leuk uit.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke, toepasselijke kaart voor je collega. Knap om van die hamer een letter P te maken, zo origineel. Superleuke kaarten maakte je met de ezel-set van Beccy.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk, dat toepasselijke kaartje.
    Ik vind dat zo leuk aan knutselen, je kan echt persoonlijke kaartjes maken.
    Spannend hoor, stoppen met werken!!
    Dan breekt er een nieuwe tijd aan, hoe leuk is dat?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk geworden dat gaat hij vast geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf kaartje voor je collega.
    Leuk dat je meedoet met de schets van Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen