Volgers

dinsdag 25 april 2023

Kleuren met potloden gastdesigner

 Ik had vorige maand gewonnen bij Kleuren met potloden en mocht gastdesigner zijn bij hun.

Ik kreeg een lief digistempeltje van Colour of Love toegestuurd.

Dit is het kaartje wat ik ermee heb gemaakt :


Een hele kluif om het plaatje in te kleuren, maar het is niet voor niets voor het blog Kleuren met potloden.
Ik gebruik Derwents en ook een paar Bruynzeel potloden. Papier uit mijn voorraad, een bloemenlijn onderaan met nog een paar bloemetjes erop als extra versiering. Tekst is geprint.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


14 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om GD te mogen zijn, je maakte een leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je GD mocht zijn je hebt ene prachtige kaart gemaakt.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel LIEF kaartje met de digi en de bloemetjes.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een mooi plaatje van gemaakt Karin en hiermee dan ook weer een gaaf kaartje! Leuk gedaan zo.
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi !!!
    Kleuren met potloden vind ik ook erg moeilijk !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, wat een leuke digi🥰.
    Lastig hè, om voor "kleuren met Potloden" gastdesigner te mogen zijn, je legt de lat dan toch wat hoger.
    Maar, ik vind dat je het heel mooi gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor je schitterende GD-bijdrage bij KmP. Wij zijn er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je gast-designer mocht zijn Karin en ik vind dat je een mooie kaart gemaakt hebt met die leuke digi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijk kaartje, je gaat zo meedansen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, Karin
    Knap gekleurd als gastdesigner!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk om gast designer te zijn en je hebt een hele leuke kaart gemaakt met dit afdrukje
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart heb je gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen