Volgers

maandag 3 april 2023

verjaardagskalender

 Een project waar ik al enige tijd mee bezig was is nu af. 

Weer eens een nieuwe verjaardagskalender gemaakt.

Hier een paar bladen van de kalender. De meeste digistempels komen van Beccy op een enkeling na.

Het is niet altijd gemakkelijk om een thema bij een maand te verzinnen. De maan november blijft voor mij de maand van de poppies ( 11 november herdenking WO I ) 

Allemaal ingekleurd met Derwents en eromheen met de krijtjes een achtergrondje gemaakt.



Het klembord komt van de Hema, er zat een notitieblok erop in dezelfde kleur papier, die heb ik gebruikt achter de plaatjes, en ook kraftpapier. 


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


13 opmerkingen:

  1. Wow, heel mooi gemaakt Karin !!! Leuk om op deze manier te volgen wie jarig is.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan hoor, mooie afbeeldingen ook…top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n gave kalender heb je gemaakt Karin! Heel leuk gedaan en mooie thema's bedacht en uitgevoerd, knap!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige verjaardagskalender heb je gemaakt Karin.
    Heel knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tip!!
    Heel mooi gemaakt.
    Ik wil ook graag een verjaardag kalender maken, maar heb geen idee hoe.
    Jij hebt mij mooi geïnspireerd hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof om je eigen verjaardagskalender te maken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kalender, prachtig gekleurd.
    Ik heb meer dan 20 jaar geleden een verjaardagskalender voor mijn ouders gemaakt met allemaal vogels, ook ingekleurd. Hij hangt nog steeds bij mijn moeder en ze is niet van plan hem weg te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Karin! Zo leuk om ook eens at voor jezelf te maken. Dat schiet er vaak bij in. En met deze heb je elke dag plezier van je hobby! Het ziet er helemaal top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kalender,Karin
    Ik heb er ook zo een en deze hangt in de keuken zodat ik alle verjaardagen bij de hand heb
    Leuk met al die mooi bijpassende ingekleurde plaatjes!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kalender, weer mooi ingekleurd, gebruik je het klembord als achtergrond of is dit enkel voor de foto's ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. . Ik kan me voorstellen dat je daar een tijdje mee bezig bent geweest. Maar het resultaat is heel geslaagd. Het is een mooie kalender geworden met de verschillende ingekleurde afbeeldingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben teleurgesteld dat ik zo weinig meldingen krijg, wantij kijk elke dagwerk een keer op blogger. Heb ik deze mooie kalender ook weer gemist. Heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen