Volgers

donderdag 13 april 2023

Wheels Set 1 - Beccy's Place

 Beccy heeft een leuk setje met oude auto's getekend, kijk HIER eens. 

Met deze leuke Wheels set heb ik een kaartje gemaakt voor mijn schoonbroer die pas 65 is geworden :


Het label met route 65 heb ik van internet geplukt; rustig DP erachter met nog wat stansjes, het houtmotiefje schuin afgesneden; Bij de bus de bloemetjes eraf gehaald om er een mannenkaart mee te maken, ingekleurd met Derwent potloden, tekstje zelf gemaakt.

Willen jullie graag kans maken om dit, of een ander digisetje van Beccy te winnen doe dan mee met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs, of bij Beccy's Blog waar je iedere maand een freebie krijgt bij de Challenge.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'cijfer op je kaart 'bij KIC

Morgen heb ik nog een kaartje met dit leuke setje.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,




10 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met het vw busje
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk felicitatiekaartje, Karin
    Zo'n retrobus is gaaf!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Karin deze kaart met het mooie busje.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card Karin. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie mannenkaart en het busje is ook zo leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een leuke kaart Karin.

    BeantwoordenVerwijderen