Volgers

zondag 9 april 2023

Liftchallenge

 Ik wens jullie allemaal  Fijne Paasdagen, niet teveel chocolade-eitjes eten :)

Iedereen die me een kaartje heeft gestuurd voor mijn verjaardag, hartelijk dank. Ik heb bij de meesten al een bedankje gezet op hun eigen blog. Leuk om zoveel mooie zelfgemaakte kaartjes te ontvangen.

Morgen komen de kleinkinderen paaseieren zoeken in de tuin, tenminste als het weer het toelaat. Dat is vooral een feestje voor onze kleinste ukkepuk, die andere twee vinden het leuk om hem te helpen zoeken :) Daarna gaan we met zijn allen uit eten nog voor mijn verjaardag. 

Ik ben bezig geweest met de leuke opdracht voor de LiftChallenge en heb twee kaartjes gemaakt :


Hier eerst met een hartjes-mask in de midden eromheen met een groen krijtje een achtergrond gemaakt, daarop met een stempel van een blad, en ook nog bloemen in groen, oranje en rood gestempeld. Nog een verjaardagswens in het hart gestempeld. Op groen gemat en op een witte kaart.


Hier andersom gewerkt, in het midden met kleine bloempjes en een ministempeltje in diverse kleuren gestempeld, in het midden een vlindertje. Teksten erbij gestempeld; gemat op groen en op een kaart met dessinpapier. Mooi papier maar redelijk zwaar. 

Ik vind ze alle twee best wel mooi, wat vinden jullie ?

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.




16 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten. Fijne Pasen
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vorm voor deze challenge, twee gave kaartjes die jij ervoor maakte, Karin! In de bovenste komt de tekst zo mooi uit. Veel plezier met de kleinkinderen en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 2 mooie kaarten gemaakt Karin, voor de Liftchallenge. Leuk hoe je op verschillende manieren een heel ander effect kunt krijgen. Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, ik wist niet dat je jarig was, maar bij deze dan alsnog. 💐 Hele gezellige dagen en morgen in het bijzonder!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden !!!!!
    Fijne Pasen !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaartjes Karin…mooi gedaan!
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, veel plezier met elkaar en fijne Paasdagen!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Karin. Je hebt twee mooie kaarten gemaakt met de gevraagde techniek bij de Lift-challenge. Heel voorjaarsachtig vind ik. Gezellig dat de kleinkinderen eitjes komen zoeken, een ei hoort erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte met je verjaardag! Je staat niet op mijn kalender... Je kaarten zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karin
    Nog van harte met je verjaardag, mijn kaartje is onderweg naar je, ik was helaas te laat
    Mooie felicitatiekaartjes hebbje gemaakt!
    Fijne dag geniet van het eieren zoeken, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt twee mooie kaarten met deze techniek gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn heel leuk.
    Zo leuk dat iedereen die meedoet meteen 2 kaartjes maakt, volgens mij is dat niet perse de opdracht toch?
    Hoe dan ook, ze zijn beide heel mooi.
    Geniet vandaag, dit zijn dagen om gezellig door te brengen met kinderen en klein kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige kaartjes heb je gemaakt voor de liftchallenge, leuk idee om kleine stempeltjes te gebruiken, ik moet er nog over denken maar zo langzamerhand komt er al iets boven borrelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the happy vibrant colours on this lovely card. Beautifully done. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En zijn alle eieren inmiddels geraapt of ga je die met het tuinieren nog tegen komen deze lente? Je kaartjes zijn prachtig geworden. Leuk dat je twee versies gemaakt hebt! Dankjewel voor het meedoen met de lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn twee mooie kaarten geworden. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee mooie liftkaarten Karin. Vooral de bovenste vind ik mooi met de tekst in het blanco hart. En was het eieren zoeken een succes? Het was hier ín elk geval 's morgens mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartjes, altijd goed. Hartstikke leuk dat je beide versies hebt gemaakt! Hier verrassend weinig eitjes dit jaar en dat was helemaal prima 😄
    Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen