Volgers

donderdag 1 februari 2024

Carlin's Kaartenparadijs Challenge 67

 Voor deze maand heeft Carla bij ons blog Carlin's Kaartenparadijs het thema mogen kiezen en ze gaat voor :

MAAK EEN KAART + EEN BIJPASSENDE ENVELOPPE

CREATE A CARD + A MATCHING ENVELOPE

Geen makkie voor mij maar uiteindelijk is het toch gelukt :


Deze digi kies ik wel eens meer voor een mannenkaartje, echt een leukerd is dat. Het kaartje is gemaakt voor een goede vriend die 70 werd een paar maandjes terug. Dit hondje met basgitaar komt uit de set 'All that Jazz' van Beccy's Place; tekst zelfgemaakt; dp eens gekocht bij de kringloop, 




Op de enveloppe een strookje uit hetzelfde dp en een paar teksten uit dit digisetje



                                    

En hier de enveloppe met het kaartje nog eens samen.


Willen jullie graag kans maken op een leuk setje van Beccy doe dan mee met deze Challenge,

het kan tot eind deze maand.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge bij 2 sisters on the blog : iets met de letter M op je kaartje. Bij mij is dat een Muziekinstrument. 

En ook bij Girls makes guyz cards bij de Challenge 'Alles Mag '


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,

groetjes,



21 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en enveloppe, grappige digi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor de nieuwe challenge Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk je kaartje.
    Very sweat card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gedaan met de enige hond. Ook de envelop is mooi afgewerkt zo…top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een mooi mannenkaartje!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een toffe kaart met mooi bijpassend envelopje heb je als voorbeeld voor onze nieuwe challenge bij Carlin's Kaartenparadijs gemaakt.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart en heel leuk die bijpassende envelop.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met bijpaddende envelop, zkarin
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een hele leuke gave kaart Karin......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je gemaakt met de mooi bij passende envelop. Dat is al een feestje op zich, omdat zo uit de brievenbus te halen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke set heb je gemaakt Karin, ziet er gaaf uit! Deze digi is inderdaad een leukerd! 😁
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaart mét enveloppe. Dubbel zo leuk als ook de enveloppe mooi versierd is. Vergeet ik ook nog al te vaak...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan met het muziekinstrument en muzieknootjes.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuke kaart met bijpassende envelop, die zalzeker in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een enige kaart met omslag/enveloppe. De challenge vind ik ook superleuk en ik ga zeker meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke kaart. Super mooi! Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is realy amazing. So nice. Well done Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Supertoffe kaart, echt geweldig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi gemaakt en leuk verzonnen met het muziekinstrument.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen