Volgers

zaterdag 24 februari 2024

Kaartjes met 3d plaatjes

 Afgelopen woensdag ben ik samen met een paar vriendinnen naar een hobby-middagje geweest.

Degene die dit organiseert werkt alleen met 3d plaatjes. Ze maakt wat voorbeeldjes en je kan dan een setje kiezen om dat kaartje te maken. Ik geef daar altijd toch een eigen touch aan, dat ik niet precies namaak wat zij heeft gedaan. Ondertussen lekker gekletst, zo erg dat er iemand een fout maakte en boos wat op zichzelf daarvoor ;) Kan gebeuren, ze kreeg gelijk een nieuw setje van Irene.

Hier de kaartjes die ik heb gemaakt :

Een trouwkaartje 


En in de binnenkant heb ik een stuk van het plaatje geplakt. Ik gebruik altijd alleen het eerste plaatje van zo'n setje voor het kaartje. 


Een condoleance kaartje :


En een paaskaartje : 


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin


12 opmerkingen:

  1. Toch weer leuk zo'n namiddagje knutselen met enkele hobby vriendinnen.
    Leuke kaartjes heb je daar gemaakt.
    En de gezelligheid is ook altijd belangrijk natuurlijk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie kaarten Karin.
    Gezellig zo samen te knutselen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed bezig geweest Karin. Mooie kaarten heb je gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke mooie kaartjes Karin ..........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaarten, vooral de eerste vind ik super! Zo mooi die cirkel met 2 kleuren en hartjes en de tekst om het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, allemaal mooie kaartjes.
    Wow, very cute card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie, je brengt me weer op en idee . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten Karin
    En gezellig dat samen knutselen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is heel gezellig, zo samen knutselen.
    En dan een foutje maken, haha, dat kan zeker gebeuren als je lekker zit te kletsen.
    Maar aan deze serie te zien ging het jou goed af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb niets met de 3D plaatjes, mijn dochter vond het vroeger zo leuk en ik maar knippen, vreselijk haaha, maar ik vind je kaarten fantastisch. Respect voor al het knipwerk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n freubelmiddag! En die 3D plaatjes gebruik ik alleen nog 1 laags...geen idee of jij dat ook gedaan hebt, lijkt wel op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen