Volgers

donderdag 8 februari 2024

Een fan van ?????

Vandaag is onze oudste zoon jarig en nu mogen jullie raden van welke voetbalclub hij fan is ;) 

Dit kaartje heb ik voor hem gemaakt :


Het leeuwtje heb ik gevonden op internet; ingekleurd en uitgeknipt. De kleuren van zijn favoriete club gebruikt in de vorm van hun logo ( Feyenoord dus ) 
Ik ben benieuwd wat Richard van dit kaartje vind :)

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'buitensport ' bij GMGC

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


23 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor je jarige zoon, van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje voor jou zoon.
    Passend voor een Feyenoord fan.
    Die gaat hij vast leuk vinden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte gefeliciteerd met je zoon, Karin
    Mooi kaartje heb je gemaakt
    Daar zal hij als fan van Feyenoord, blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon.
    Je maakte een prachtige kaart voor de jarige.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. das een leuke, mooi gedaan. Proficiat met je zoon zijne verjaardag.
    Stunning creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zoon. Je hebt een prachtige Feyenoord kaart voor hem gemaakt. Die zal vast ook genoten hebben van de overwinning van gisteravond.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zoon. Leuke toepasselijke kaart heb je voor hem gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh dit zal zeker in de smaak vallen bij je zoon, erg leuk!
    Gefeliciteerd!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je zoon. Prachtige kaart voor je zoon. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je zoon en een geweldig gaaf kaartje Anita.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Karin, dit gaat hij als jarige en als Feyenoord fan helemaal geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je zoon. Mooie kaart maakte je voor hem, voetbal altijd een dankbaar onderwerp. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je zoon. Het kan toch niet anders dan dat hij dit een heel gave kaart vindt! Heet tof gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag het meteen, hier in huis nl ook Feyenoord fans!!
    Leuk gedaan zeg, het is perfect voor een Feyenoord liefhebber, je hebt vast extra punten gescoord met deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahahaha, ik dacht van Ajax geen verstand van voetballen zie je wel. Erg leuke kaart is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met de verjaardag van je zoon Karin! Het logo is vrij duidelijk 😊.... maar wat heb je dit schitterend verwerkt op de verjaardagskaart. Gaaf gedaan met die geinige leeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd !!!!
    Leuk deze kaart !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Met deze çlubkaart' is je zoon vast heel blij Karin. Wat leuk gedaan met het leeuwtje in het logo van (leuke kaart, maar verkeerd logo zou mijn man zeggen, ha, ha) Feyenoord. Prima club hoor.
    Groetjes en fijn weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je zoon, je hebt een gave kaart voor hem gemaakt! Leuk die gele letters op de zwarte rand!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je zoon. Super leuke kaart! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is gorgous Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Wauw,super tof Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    Stunning, Well done!! Thanks for entering your card at Girlz Makes Guyz Cards
    Geweldige kaart. Super!!!!! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Makes Guyz Cards
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen