Volgers

woensdag 28 februari 2024

Sketch Crea Sketchy Girls

 Bij Crea Sketchy Girls zag ik een leuke sketch, ik ben met het papier uit dat blok waar ik al meerdere kaartjes heb gemaakt, ermee aan de slag gegaan.


Hier in het groen, vlindertje komt uit een setje stempels en  bijbehorende stansjes wat ik voor mijn kerst heb gekregen; een oud sierlijntje en blaadjes erbij; tekst komt uit een oude 'mijn hobbykaart' 


En een roze versie; het andere papier als achtergrond en een ander vlindertje ( MD).

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten, de roze heeft mijn voorkeur, dat knalt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet wat er in de lucht hangt maar ik had zondag dit DP klaargelegd om een kaartje mee te maken maar eerst moesten de KKT kaartjes af. Zelfs de ronde stansen had ik al opgezocht . . .
    Ze zijn echt heel leuk geworden
    Gelukkig had ik nog een ander idee :-) ga ik vanmiddag mee aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes gemaakt met de leuke sketch.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en fleurige kaarten heb je zo gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke fleurige kaarten. Mooie schetsuitwerking.*Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie vrolijke kaart Karin.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een hele leuke kaarten Karin.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide heel mooi, maar wat zijn ze verschillend zeg.
    Wat doet kleur, zeker zijn opvallende als het roze, toch veel op een kaart.
    Leuke sketch, ik heb het nog niet gebruikt maar het staat nog wel op mijn lijstje..... wie weet kom ik er nog aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaarten Karin
    Vooral de roze vind ik zo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaartjes! De sketch staat nog op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Creative Sketchy Girlz Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen