Volgers

zaterdag 1 juni 2024

Challenge 71 Carlin's Kaartenparadijs

 Carla heeft een leuk zomers thema bedacht voor de nieuwe Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

IN DE TUIN + REGENBOOGKLEUREN ( MIN. 3 )

IN THE GARDEN + RAINBOW COLOURS ( AT LEAST 3 FO THEM )


Dus dat worden kaartjes in vrolijke kleuren, kijk maar naar mijn voorbeeldje :


De digi die ik heb gebruikt is de 'Little Cottage ' van Beccy's Place
Ik heb een SU mal gebruikt, maar zoals ik al eerder heb gedaan, deze vergroot omdat het kaartje anders zo iel is.



Hier zie je het kaartje als het open is, vrolijk DP erbij gezocht, de digi uitgeknipt, tekstjes gestempeld, nog een bloemenlijn onderaan.


En als het kaartje dicht is ziet het er zo uit ; hier nog de stans met het pompje en emmertje erop gemaakt.

Een vrolijke verjaardagskaart is het geworden.

Willen jullie graag kans maken op een leuke digiset van Beccy, doe dan mee met deze Challenge.
Het kan tot eind juni.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,




13 opmerkingen:

  1. Dat wordt een overdaad aan kleur komende maand, leuk, past goed bij het voorjaar.
    Héél leuk model, jouw kaart en prachtige combinatie van kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi vrolijk kaartje Karin.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartvin deze regenboog kleuren Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat noem ik nog eens een kleurrijke kaart, beetje behemian de kleuren, erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk felicitatiekaartje, karin
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en kleurrijke kaart heb je ervan gemaakt Karin!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad dit is een leuke vrolijke kaart geworden. De uitdaging staat weergenoteerd en ik hoop weer mee te doen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supervrolijk, de kleuren spatten van mijn scherm af. Met dit thema kan ik wel wat, hopelijk vind ik nog ergens een emmertje tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuke challenge. Met deze kleuren kan het niet anders dan je ziet allemaal vrolijke kaartjes! De jouwe is een heel leuk voorbeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk voorbeeld voor onze nieuwe challenge van Carlin's Kaartenparadijs. Tof model en vele kleurtjes.
    Tof gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Really lovely card, love the bright colours. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen