Volgers

vrijdag 14 juni 2024

Nieuwe stempel

 Afgelopen week was ik bij de plaatselijke hobbywinkel om iets en zag een bak met afgeprijsde stempels. 

Daar even in geneusd en deze mooie stempel meegebracht :


Eerst uitgeprobeerd op bewerkt papier met grijsbruine inkt; het resultaat was niet echt mijn ding maar toch maar een kaartje mee gemaakt; de bloem lichtjes ingekleurd en een bruine stippellijn eromheen.


Dan nog eens met  Memento kleur teal zeal, een soort blauwgroen dus, op gewoon papier, het resultaat is veel beter;  een condoleancetekst erop gemaakt en gemat op eenzelfde kleur kaart.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


13 opmerkingen:

  1. Heb al verschillende keren wat leuke stansen meegenomen, dit stempel niet gezien (maar ja moet je natuurlijk niet 5 minuten voor sluitingstijd binnenkomen) gaaf stempel , alles in één kleur afgedrukt vind ik het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De een wat lichter dan de andere maar toch zijn beide kaartjes mooi geworden.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt vind ze heel mooi, mijn voorkeur is de laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn beide erg mooi. Maar ik vind ook de onderste net iets mooier. Deze kleur komt mooi uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt 2 mooie kaarten met je nieuwe stempel gemaakt. Bij de laatste komt de bloem meer tot z'n recht door de kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten karin
    Prachtige stempel die het met dezelfde kleur het mooiste uitkomt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met je nieuwe stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke aankoop.
    Deze stempel is perfect voor condoleance kaarten.
    Mooie kaartjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tweede heeft mijn voorkeur, knap dat je met de eerste toch nog doorgezet hebt, als ik niet tevreden ben beland het in de prullenbak.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, goede koop, deze stempel.
    Ik vind vooral de 2de kaart heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen