Volgers

maandag 10 juni 2024

Liftchallenge

 Bij de LiftChallenge vragen ze om een kaartje met de 'cut-it-up' techniek. 

Je moet echt het filmpje bekijken om te weten wat er bedoelt wordt. Ik dacht ik snij een mooi stuk DP maar eigenlijk willen ze iets met een zelfgemaakte achtergrond en stempelwerk.

Ik heb eens een achtergrondje gemaakt met een acrylblok en inkt, is eens wat anders dan met de krijtjes. 

Daarop een blad gestempeld ( Blooming Studio Light ) een tekst en een paar mini vogeltjes :


Dit gemat op een paarse kaart, maar wel de rechthoekjes eerst op stukjes papier ( zoals in het filmpje ) dus wat diepte-effect. 
Ik zal nog wel eens meer condoleancekaartjes maken met dit soort stempelwerk, het valt me niet tegen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin


18 opmerkingen:

  1. Mooi effect.
    Best een enge challenge, zodat snijden in je mooie zelfgemaakte achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Karin
    Hesl mooi gemaakt ook het snijwerk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie condoleance kaart met deze techniek.
    Prachtig gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke techniek met het stempelblok, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het allemaal goed gelezen en bekeken, dat voorkomt een inzending die niet voldoet, goed van je! Mooie en rustige uitwerking heb je gemaakt en een mooi vakverdeling. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Karin....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Karin ... ik moet er nog aan beginnen...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie condoleancekaart in deze zachte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely design. Hugs Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie gestempelde condoleancekaart heb je met deze techniek gemaakt. Nu ik dit lees weet nu niet of mijn kaart wel voldoet voor de liftchallenge. Maar dat hoor ik dan wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie condoleance kaart Karin. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, zo belangrijk, lezen en kijken. Wordt vaak vergeten!
    Mooi ingetogen kaartje. Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad een mooi techniekje om voor condoleance kaarten te gebruiken, zeker met een sereen achtergrondje als dit. Mooi gedaan! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift.

    BeantwoordenVerwijderen